Gå til innhold

Hvor mye..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi gifta oss i juni, og beregna 40-45 000 på hele bryllupet. Men det var jammen feilberegning! Alt i alt kom det på en plass mellom 55 og 60 000. Det var nok alkoholen som tok knekken på mitt budsjett. *S*

Bryllupsreise har vi enda ikke fått verken tid eller råd til.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet kommer vel på en 40-45.000 og bryllupsreisen kommer på litt under 10.000 + lommepenger. Da skal vi en uke til Chaniakysten på Kreta! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

Tror bryllupet kommer til å ligge et sted mellom 80.000 og 90.000... Bryllupsreisen går til Barbados på et 5. stjerners all inclusive hotel icon_smile.gif Gjett om vi gleder oss. .12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

Bryllupet kommer til å koste ca. kr.150000 - 180000 og bryllupsreise ca. kr.30000 - 35000 (bryllupsgave).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet vårt kommer på ca. 120.000 med 86 gjester(det er inkl alt utenom også). Bryllupsreise får vi ikke råd til, da vi heller velger å be mange venner til festen... icon_wink.gif

Kanskje det dukker opp en billig restplass kort tid før bryllupet slik at vi kan rømme litt avgårde?? icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann

Vi budsjetterer med 60 000, ca 70 gjester.

Bryllupsreisen går til Irland og koster ca 15000 kroner.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal fire dager til Bergen vi!

Har lenge hatt lyst til å ta toget på første klasse til Bergen og siden vi ikke har så god råd så gjør vi det som bryllupsreise. Vi begynner endelig å få normal økonomi så jeg hadde ikke klart å nyte en dyr utenlandsreise uansett.

Jeg gleder meg masse! Vi skal kose oss og spise mye ute og gjøre sånn som vi ikke har kunnet gjøre på mange år.

Så får vi heller dra til hvite strender om noen år. Jeg gleder meg sånn til å leve resten av livet mitt med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...