Gå til innhold

Hvor mye..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Tjaaa... det blir ca 80.000 på bryllupet. (50-60 gjester)

Usikker på bryllupsreise, men jeg ser at hvis vi skal på en sånn type reise vi vil, så kommer det på ca 40.000

...det er jammen dyrt dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å finne så mange priser som mulig.

Til nå har jeg kommet opp i 50 - 60 tusen.

Når det gjelder reisen, vet jeg ikke ennå.

Kanskje 20000,-

Hva med deg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

For selve reisen betaler vi ca 12000. Da er all mat inkludert og vi blir borte en uke. For oss er det viktigste å komme bort litt for å kose oss sammen, ikke nødvendigvis å skulle så langt avgårde. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For bryllupsreisen som blir i Juni betaler vi 12000 for ei uke på Sicilia og for festen blir det mellom 40 000 og 45 000.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Vi reiser til Mallorca. Kanskje ikke så spennende, men vi har funnet et sted som ser veldig flott ut og hvor vi kan kose oss alene uten noe stress far en by eller liknende! Det blir så deilig.

Stedet heter forøvrig Cala Mesquida.

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-04-04 13:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eline bruker ca 60000' på festen med 80 til middag, og 110 til kaffe. All alkohol kjøpt i sverige (halvert drikke budsjett). Reisen kommer på litt over 20' for to uker i singapore og bali området. GLEDA MED SÅNN !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cala Mesquida ser veldig fint ut synes jeg!

Anonym, Hvem reiser dere med, når dere får to uker i singapore og bali området for 20.000?? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Snuppis; etter å ha kikket i en masse kataloger og vurdert frem og tilbake valgte vi Cala Mesqida nettopp fordi det lå litt øde til og hadde stranden i nærheten. Vi skal i tillegg ha havutsikt fra rommet, håper det blir romantisk med solnedgangen o.s.v. Flott får vi det nok uansett og vi har absolutt ikke angrep på at vi "bare" skal til Mallorca. Vi får heller ta en mer eksklusiv reise på vår 5 års bryllupsdag!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En ferie blir ikke flottere enn hva man gjør det til selv icon_smile.gif Jeg har aldri vært på Mallorca - men jeg gleder meg villt til Sicila - kultur, historie og masse Kirker icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at vi også kanskje må velge ett sted som ikke er så altfor langt unna, for ellers så blir det fryktelig dyrt...

Men skal jo tross alt leve etter bryllupsreisen også, så det hadde vært greit å ikke "blakke seg" helt..

Dere får det sikkert super-bra!! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tror bryllupet inkl alt kommer på rundt

75-80.000,-. Skal ha festen på hotell så vi slipper ikke unna barprisene.

Ferien vår er deilige 3 uker i Brazil (Amazonas jungelen, Rio, strendene i øst etc etc). Blir ca 40.000,- hvor alle reisekostnader hvor halvparten av mat og overnatting er dekket.

- M -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet ikke hvor vi skal, men har fått anbefalt Parga av forloveren min som jobber i et reisebyrå.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Festen kommer til å komme på ca 100 000 kr inkl. kjole etc. Bryllupsreisen kommer på ca 80 000. Dette så veldig dyrt ut på trykk, men da er all mat inkludert (vi skal på cruise i Karibien - gleder meg utrolig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei!

Anonym:

Hvor i karibien skal du? Og hvor lenge blir du borte? Jeg var nemlig på et tidagers cruise for fem år siden og det kostet ikke mer enn 12000 per pers. Så kommer lommepenger i tillegg, men daer jo all mat og alkoholfri drikke inkl.,

Ellers kan jeg si at Mallorca er kjempefint! Har vært der to ganger, men jeg var i Magalluf (ungdoms/party sted).12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Snuppis, vi bruker orkideekspressen og bor på kjempeflotte hotell både i singapore og bali og lombok. I tillegg flyr vi med SAS hele veien og får bonuspoeng til en tur innenlands icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet: noen og 80 000,-

pluss Bryllupsreise: i underkant av 40 000,- for to i Karibien. All inclusive icon_smile.gif

Gleder meg til både bryllup og bryllupsreise!

Junibrud

Den Store Dagen:15.juni 2002hjerte.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Junibrud den 2002-04-04 17:22 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...