Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Fin kjole... om du er C-Glamourmodell eller tidligere BB-deltager :forvirret:.

Tenk så stilig etter x antall drinker på tom mage (kan ikke spise med en slik kjole) og de frynsene som setter seg fast i trusa etter toalettbesøk...

Skrevet

Skjønner ikke hva dere ler av, jeg har akkurat kjøpt meg en lignende... Og den funker sikkert til mer enn julebord! I en litt mer sommerlig farge hadde den gjort seg på 17. mai for eksempel.

Skrevet
Fin kjole... om du er C-Glamourmodell eller tidligere BB-deltager :forvirret:.

Tenk så stilig etter x antall drinker på tom mage (kan ikke spise med en slik kjole) og de frynsene som setter seg fast i trusa etter toalettbesøk...

:skratte:

Skrevet (endret)

:hakeslepp:

:skratte:

Bare sånn at det er sagt så sa mine kompiser at hvis de hadde sett ei dame i den kjolen på julebord, så hadde de sett på henne som "a sure thing."

Ikke en classy kjole akkurat.

Endret av Saeria
Gjest milkyway
Skrevet (endret)

Helt enig med dere, folk må heller bruke anstendige kjoler som denne eller denne.

Håhå, eller DENNE!

Endret av milkyway
Skrevet

Faktisk ikke det verste jeg har sett, men den passer best til en med fine former. Men jeg syns det blir tåpelig å kalle mennesker som bruker en slik kjole for trashy, men enkelte må vel bare rakke ned andre for å heve seg selv opp. Og det regner jeg med er mennesker som aldri kunne brukt en slik kjole som dette.

Bare for å si det, så er dette en kjole jeg aldri kunne gått med. Jeg har rett og slett litt for mye former til å være en slik kjole, men av en eller annen merkelig grunn så syns jeg den var stilig. Men kanskje ikke akkurat til et julebord, men en tur på byen en sommerdag

Skrevet

Jeg føler selv at jeg kunne passet den kjolen relativt greit, men syns den så billig (ikke horete) og lite klassisk ut.

Det KAN kanskje hende en og annen hadde kledd den. Om vedkommende var veldig stilfull og bar den på en ordentlig måte.

Tror ikke den ville tatt seg så veldig bra ut på en overfull 18-åring på byen.

Syns den var veldig kort og det går ikke an å bruke strømpebukse under..

Det er min mening da. Folk må jo få gå i hva de vil og jeg blir ikke akkurat misunnelig av hva folk har på seg. Bare å kjøpe det selv!

Skrevet

Uavhengig av hvilken form eller figur en har, så syns jeg kjolen så ut som en lørve. Liker klassiske snitt mye bedre.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Folk må selvfølgelig gå i hva de lyster, men jeg tror fort man gjør et annet inntrykk på sjefen enn hva man hadde tenkt om man dukker opp i noe sånt på julebordet. Jeg syns ikke den var fin, og det uavhengig av hva slags kropp som er inni.

Skrevet

Nei, nå synes jeg dere er strenge her. Den kjolen kunne fint passert på poolparty-julebordet til statistene i CSI Miami eller noe, men da forutsetter det selvsagt kjøpepupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...