Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se emne :]

Mine er :

After party

Dumb blonde shampo

Treat me right hair mask

Moisture Maniac Balsam

og har nå bestilt Bed Head Self Absorbed Mega Vitamin shampo og balsam.

Hva er dine ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Manipulator stylingpaste.

Synes ikke Self absorbed sjampo og balsam var spesielt bra.

Endret av Quirky
Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Mine favoritter er:

- hårsprayen maxx out

-hårsprayen hard head

- et slags formskum som heter root boots

Så har jeg planer om å prøve en glansspray derfa.

Skrevet

Er litt usikker på om jeg liker Curls Rock Amplifier eller ikke. Synest det er vanskelig å fordele jevnt i håret.

Shampoen og Balsamen fra Curls Rock har jeg ikke merket noe spesielt med. Synest heller balsamen er litt dårlig for krøllete hår - som ofte er ganske tørt.

Har forresten hørt mye bra om Honning og Hvete sjampo og balsamen, men ikke prøvd selv.

Skrevet (endret)

Dumb blonde shampo og balsam

Superficial

Small talk

Jeg har hatt en hel haug av produkter fra Bed head og disse var de beste :) Er det foresten noen som har prøvd spoil me eller shine junkie? har lyst å prøve de og håper noen har erfaringer :)

Så har jeg planer om å prøve en glansspray derfa.

Den har jeg hatt og den er ikke bra! man får fort fett hår uansett hvor lite du bruker... hvis du vil ha diamant blankt hår burde du prøve Superficial - den lukter supergodt og gir utrolig glans! den inneholder mange pleiende ingredienser og er ett must for farget hår (men kan brukes selv om du ikke har farget håret) i tillegg får man mykt hår og volum av den. Seriøst ett bra produkt! Superficial er en slags spray du sprayer i håret når det er håndkletørret.

Du kan lese om den her

Endret av Linda644
Skrevet
Manipulator stylingpaste.

Synes ikke Self absorbed sjampo og balsam var spesielt bra.

Neida ,det er da greit . men den kan fungere på meg da. får bare vente og se.

Skrevet

Bed Head glanssprayen!

Gir fantastisk fin glans og lukter såååå godt!

Skrevet

Bed head - Dumb blonde og Catwalk - Fashionista spritz and shine.

Skrevet

Liker veldig godt After Party, men synes den er litt udrøy, derfor bruker jeg den ikke lenger.

Skrevet
og har nå bestilt Bed Head Self Absorbed Mega Vitamin shampo og balsam.

Hva er dine ?

Jeg likte ikke disse to produktene, gjorde absolutt ingenting for håret mitt.

Den blå thickening balsamen derimot er kjempebra.

Skrevet

After Party. Den lukter sååå digg! Kjøpte den faktisk bare pga. lukta. :fnise:

Også har jeg Brunette Goddess shampoo og balsam, lukter også helt fantastisk av karamell, men desverre blir håret mitt rart og fett av dem. :/

Lyst til å prøve flere produkter, pga av at de lukter så godt.. Noen tips?

Skrevet

Noen som har prøvd ego boost da?

Skrevet
Noen som har prøvd ego boost da?

Ja, den er ikke bra. Håret blir litt stivt og jeg syns ikke den skal det ettersom det er en leave in. I tillegg er den tynnflytende og inneholder kun ett pleiestoff. Hvis du vil ha en leave in etter du har vasket håret, burde du prøve superficial, girls toys syns jeg heller ikke var bra.

Gjest beekeeper
Skrevet

Denne er en klar favoritt: link

Ellers liker jeg curls rock sprayen (fant den ikke på sidene)

Den største grunnen til at jeg liker produktene er vel lukten! :fnise: Alle produktene lukter så innmari godt!

Gjest Gjest_cammie_*
Skrevet
Er litt usikker på om jeg liker Curls Rock Amplifier eller ikke. Synest det er vanskelig å fordele jevnt i håret.

Shampoen og Balsamen fra Curls Rock har jeg ikke merket noe spesielt med. Synest heller balsamen er litt dårlig for krøllete hår - som ofte er ganske tørt.

Har forresten hørt mye bra om Honning og Hvete sjampo og balsamen, men ikke prøvd selv.

Shinejunkie er crap. Urteit flaske med en tupp som gjør det vanskelig å få "vaselinen ut".

Skrevet

INgen av de! bullshit hele greien.

Gjest Frysepulver
Skrevet

En sølvfarget tube med noe kliss i. Da jeg hadde kortere hår kunne jeg kline litt sånn i og VIPS fikk jeg masse krøller som holdt hele dagen.

Minuset er lukten, som minner meg om barbieparfyme, og det faktum at alt fra Tigi er et helvete å få ut av håret igjen...

Gjest Gjest_Prinsessen_*
Skrevet

Dere som bruker smalltalk i håret, hvor mye og hvordan bruker dere den? Jeg har hår til puppene, og bruker klin på størrelse med en femmer. Men fortsatt er det for lite, og bare forsvinner uten å gi noen resultat. Selv om jeg gnir det godt i hendene. Bruker det forøvrig i tørt hår. Siden jeg får brusete og stor manke av å bruke den i håndkletørret. Ingen struktur i det hele tatt!

Hvordan bruker dere smalltalk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...