Gjest Vinduskarmen Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg skal ut og reise neste uke og lurer på om dere har noen tips til hva jeg burde passe på å få med meg fra taxfreebutikken? Jeg er på utkikk etter en eyeliner som ikke gjør meg sort under øynene. (ikke flytende) Jeg legger den på våtkanten og den sitter ofte lenge, men problemet er at jeg blir veldig sort under øynene. Jeg vurderer å kjøpe en ny mascara også. Nå bruker jeg Loreals Double extension. Denne har jeg brukt i mange år og er egentlig veldig fornøyd, men jeg har litt lyst til å prøve noe nytt. Vippene mine er lange men veldig tynne så jeg trenger fylde! I tillegg er jeg på utkikk etter en veldig god deo (har testet biotherm sin, og var ikke særlig fornøyd), og en god håndkrem og bodylotion. Noen tips?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har to anbefalinger: Kajal (antar du mente eyeliner i blyantform): MAC Powerpoint. Jeg har akkurat kjøpt denne selv, og den sitter som støpt dagen gjennom uten å måtte fikses på etterhvert. Deo: Clarins er god. Ang. mascara, har jeg akkurat oppdaget Max Factor Masterpiece, og er helfrelst, men denne er jo en helt normal "billigmascara".
Rexina Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 De beste i produktene i hver kategori synes jeg er: Bodylotion: Mange er fornøyd med Biotherm Lait Corporel (hvit flaske) Mascara: Lancome har veldig gode maskaraer synes jeg. Prøv Hypnose. Den gir bra med volum, klumper ikke, drysser ikke. Gir nydelige vipper:) Håndkrem: Der liker jeg godt L'occitain, men vet ikke om de har det på den taxfree'en du skal på da. Eyeliner: Også Lancome:) Deo kan jeg dessverre ikke hjelpe med, for jeg har bare prøvd billige merker, men liker veldig godt Vichy.
Gjest Vinduskarmen Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Ja det var eyeliner i blyantform jeg mente Får man kjøpt mac på gardermoen?
Rexina Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Nei, Mac finnes bare i Oslo på glassmagasinet. Ingen andre steder i Norge.
Gjest itla Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er veldig glad i både eyeliner og mascara fra Chanel. Jeg bruker Le Crayon Yeux, dog ikke på våtkanten. Mascaraen jeg bruker nå heter Inimitable, men jeg liker også Extreme Cils. Førstnevnte har sånn plastkost som har dukket opp i det siste, mens den andre har mer tradisjonell kost. Høres ut som vi har ganske like vipper... Biotherm Lait Corporel som ble nevnt over her er veldig god, men jeg må ha noe litt fetere på vinteren, og har nylig oppdaget L'Occitanes 15% Shea Butter (Beurre de Karite) bodylotion. Jeg liker også L'Occitanes lavendel-håndkrem. Ellers har Origins en god håndkrem, Handle With Care. Når det gjelder deodorant sverger jeg til Cliniques parfymefrie roll-on, Antiperspirant deodorant roll-on. Det er klart den beste deodoranten jeg noensinne har prøvd. Chanel og Origins selges kun i taxfree'en i avgangshallen på Gardermoen, mens L'Occitane, Biotherm og Clinique også selges ved ankomst. (Med mindre de har endret noe den siste måneden - jeg synes de bygger om i et sett...) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå