Gå til innhold

HM-regning, kan jeg betale delbeløp nå og resten senere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med for mange regninger i forhold til hva jeg har på konto. De fleste er heldigvis uten forhalsdato, men så er det jo denne HM-regningen. Jeg har akkurat ikke nok til betale hele greia, men det er en mulighet å betale 175 kr per mnd. Men jeg vil jo ikke betale et så lite beløp i mange mnd fremover.

Går det da ann for meg å betale 175 kr nå og resten av beløpet når lønningen kommer? Har sendt mail til HM, men de tar så lang tid før de svarer så håper noen av dere vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står i vilkårene på HM's hjemmesider at du kan betale restbeløpet når du vil. Er jo greit å titte på vilkårene før du legger ut unødvendige spørsmål her...

Skrevet
Sitter her med for mange regninger i forhold til hva jeg har på konto. De fleste er heldigvis uten forhalsdato, men så er det jo denne HM-regningen. Jeg har akkurat ikke nok til betale hele greia, men det er en mulighet å betale 175 kr per mnd. Men jeg vil jo ikke betale et så lite beløp i mange mnd fremover.

Går det da ann for meg å betale 175 kr nå og resten av beløpet når lønningen kommer? Har sendt mail til HM, men de tar så lang tid før de svarer så håper noen av dere vet det.

Det går helt fint. Jeg har gjort det flere ganger.

Det tar noen dager før det blir registrert på "Mine Sider", bare så du vet det. :)

Skrevet

Ok, takk for hyggelig svar :)

Da gjør jeg det med en gang, like greit det.

Skrevet
Ok, takk for hyggelig svar :)

Da gjør jeg det med en gang, like greit det.

Har gjort det mange, mange ganger:)

Skrevet
legger ut unødvendige spørsmål her...

Er det ikke det KG er til da? :tunge1:

(forøvrig mest bemerkelsesverdig at du gidder å fylle ut alle nødvendige felt i svar-boksen og trykke på svar-knappen om utgangspunktet er unødvendig i dine øyne)

Skrevet
Så muggen i trynet du var..

Svarte på spørsmålet ditt da. Bare hyggelig... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...