Gjest Gjest_treningsjenta_* Skrevet 29. oktober 2007 #1 Skrevet 29. oktober 2007 har et par gutter i familien som er fra 12 til 17 år gamle. hva i all verden finner man på til dem som faktisk er litt kult, men kanskje også noe man trenger? kan lissom ikke kjøpe dyre parfymer, for det skal være en grei gave til rundt 50 til 100 kroner bare. deodoranter..hahahahahaha..
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 sixpack m øl..? *ler* neida jeg bare tuller. Hva med en cd-singel eller to?
Tabris Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Gavekort for to på kinoen? Kanskje også en hundrelapp stukket oppi konvolutten, så har de buss og popcorn også dekket.
treningsjenta Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 ingen dum ide det der med gavekort! men det blir dyrere enn forventet det, er jo en 80 kroner for to stk biletter, og eventuelt en hundrelapp i tillegg da blir det 260 kroner tilsammen... og hvis det skal gis til samtlige, blir det dyrt. men det var jammen meg en god ide:)
Gjest Evie Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Noen forslag: -et klesplagg -en DVD -en cd -hårgelè (hvis de bruker det) fra frisøren -en pocketbok (fantasy/krim) -sjokolade eller annet snop (ville slått an hos alle tenåringsgutter jeg kjenner) etc.
Gjest Piper Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 T-skjorte boxer (om du kjenner de godt, og vet hva de bruker) gavekort på cd,dvd osv gavekort på kino flaxlodd og noe julegodterier Jeg ville styrt unna bøker, om jeg ikke visste at de likte å lese. Men tegneserier er kjekt Lue (har blitt så populær nå)
Tabris Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 Du kan jo selvsagt skippe hundrelappen, og gi dem gavekortet. Ingen problem det.
Kayli Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 En eske After Eight eller lignende med en 100- lapp stukket inni?
Chans Skrevet 30. oktober 2007 #9 Skrevet 30. oktober 2007 ^ Jeg tror nok muligens After Eight passer hakket bedre til 70-åringer enn 17-åringer...
Gjest Mayamor Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Kommer jo ann på hvor mye en vil bruke og interesse for gavemottager, men skriver noen tips til de som evt bruker litt mere også: * Minnepinne til pc. * Ringetid til evt kontantkort. * Spill til playstation el. * leggskinn, fotballsokker, annet fotballrelatert til den fotballglade * spiller vedkommende håndball; håndballrelatert etc * treningsklær (t-skjorte, treningsbukse, tekniske sokker el) * dvd film * sports drikkeflaske * hansker * marsipangris med en hundrelapp eller fem, alt etter som * til jenter; mascara (annen sminke), kosmentikk, hårpynt, smykke, bling-bling fra glitter el * til gutter; deodorant, dusjsåpe, barbersaker, aftershave * gavekort/abonnement på et blad tenåringen interesserer seg for * fiskeutstyr, sluk etc * speiderkniv, turutstyr, sovepose * tursekk * gymbag * kulepenn, annet skrivemateriell med en personlig vri * lommebok * mobil * mp3 spiller * laptop * radio/cdspiller til rommet * sengetøy * morgenkåpe * nattøy * ullsokker * slalombriller, solbriller, * termos * kokebok En trenger ikke bruke tusenvis av kroner i en gave, men en "kan" ende opp med det. Legg ved byttekort og ikke ta det ikke opp om gaven blir byttet. Men det kommer jo ann på egen økonomi, relasjon til mottager osv. Et godt tips: spør vedkommende om hva hxn ønsker seg, så er kanskje gaveinnkjøpet lettere enn du tror...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå