Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ingen moteløve, så kan noen være så snille å fortelle meg hva man tar på seg når man skal på fest nå for tiden?

Alt fra jakke og fottøy til selve habitten,

håper noen kan hjelpe meg.........

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Hei Tex!

Motebildet er veldig variert for tida og det er mye å velge i. Hvilken fest er det du skal på?

Sjekk ut asos.com eller style.com for inspirasjon!

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Det var ikke dårlig!

Jeg tror imidlertid at man - hvis man ikke er noen "moteløve" til daglig, med fordel kan holde en litt nedtonet stil ved festlige anledninger også. Det kan fort virke krampaktig hvis man plutselig forsøker å være supertrendy.

Nå fikk jeg det for meg at du er av hankjønn, men de nevte netttstedene er aktuelle for det. Litt avhengig av hva du trives i, kan du prøve følgende:

En kul, litt avslappet dress med en tynn v-halsgenser/langarmet t-shirt, gjerne med moderat trykk eller mønser, og et skjerf i stedet for skjorte og slips. Det er moderne med litt spissere sko, gjerne også uten snøring. (Mange bra ideer på asosman.com).

Alternativt kan du gå for etpar jeans, gjerne et poplært, litt dyrt merke (siden det er kjendisparty), en skjorte med mørk farge i en litt smal modell med en t-skjorte under, gjerne med trykk. Skinnjakke eller en type litt røffere dressjakke blir bra til dette. Og et maskulint smykke i halsen.

Håper noen av forslagene faller i smak, ha det kult på party!

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet (endret)

Oi, så feil kan man ta! Sorry, Tex! Det var nok kombinasjonen av navnet samt at du nevnte sko og jakke som gjorde utslaget....

Et antrekk som både er trendy og klassisk er en dressbukse med litt høyt liv, alternativt et bredt belte, en lekker bluse og platåpumps. Det er lekkert med klassisk sminke med rød leppestift og elegant "filmstjernehår" til et sånt antrekk, alternativt superglatt, blankt hår, sotede øyne og bleke, glossy lepper.

Hvis du liker minikjoler, kan du f.eks. gå for noe liknende som denne kombinert med sorte, opake strømpebukser og sandaler i metallic, gjerne gull. Tror jeg ville valgt en enkel, sort, kort trench utenpå, eventuelt kjørt litt 80-tallsretro med lang dressjakke. Til et slikt antrekk ville jeg nok hatt ganske nedtonet hår og sminke.

Uansett, håper du finner et antrekk du liker og at du får det kult på party!

Endret linken.

Den gjorde siden litt stor.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Skrevet

*knis*

Tex er veldig dame, digger skjørt, bling, kule topper og gull&glitter....

Jeg ender opp med jeans, en kul (ny) topp i brunt og noe glitteraktig, og høye støvletter. Blir ikke det greit?

Gjest Gjest_Ariadne_*
Skrevet

Høres flott ut! Virker egentlig som om du er sikker på din egen smak og hva du liker, og det er jo mye bedre enn å være "moteløve"!

Skrevet

Jeg syns iallefall at jeg ble fin, og på festen fantes folk i alt fra treningstøy og svettepannebånd (Idol-Tone) til wanna-be jenter i kritthvite særdeles utringete silkekjoler og hvite støvletter.....

Så jeg tror egentlig hva som helst hadde passet, he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...