sweetdana Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Folk her inne begynner vel å bli skikkelig lei av parfymespørsmål,men jeg prøver likevel:) Har ikke så god peiling på parfymer, men har lyst å kjøpe en ny. Liker parfymer som amor amor, noa og paris hilton (den rosa med striper). Noen som har noen nye forslag?
Linda644 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Folk her inne begynner vel å bli skikkelig lei av parfymespørsmål,men jeg prøver likevel:) Har ikke så god peiling på parfymer, men har lyst å kjøpe en ny. Liker parfymer som amor amor, noa og paris hilton (den rosa med striper). Noen som har noen nye forslag? Jeg har også den paris Hilton parfymen den er kjempegod! hehe. Ja skal vi se, det kommer mange nye parfymer nå til høsten, blant annet en ny en fra Paris Hilton, og jeg håper også at Mariah Carey sin duft og Gwen Stefani sin Lamb parfyme kommer til Norge. Det kommer mange flere nye parfymer, så du kan jo eventuelt vente å se Ellers så har jeg akkurat selv kjøpt Christina Aguilera sin nye parfyme som er super feminin og god! Sjelden jeg liker kjendis dufter, men den var virkelig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå