Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Sitter her på internett å søker på bryllupsmesser i Trondheim. Skal på en på søndag i Erkebispegården (heter Pomp og prakt), flere som skal dit? Gleder meg masse! Noen som vet om flere i trondheim?
Gjest Veronica Mars Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
Chiquita Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 www.evabrud.no pleier å ha info på sidene sine
jannamor Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 www.evabrud.no pleier å ha info på sidene sine norges største er på royal garden vet jeg, men dato husker jeg ikke, mener rundt årsskiftet den skal jeg på i hvertfall er i bergen da det er i erkebispegården, dessuten har jeg sett halvparten av kjolene allerede, de brasa inn når jeg skulle prøve på tessem, så mååte vente en time,,, ja bla bla, egen tråd om det og, mne ja sett mange av de
Gjest bibben Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hvordan var showet "Pomp og prakt" idag? Noen som var der?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Jeg var der! Er superfornøyd. Veldig bra show. Også var det en som fridde der, da ble det jo felt noen tårer fordi det var jo veldig rørende! Så nå er kjolen nesten bestemt! Matleverandør og kake og limusin bestemt! Fikk gjort mye!! Og blomstene skal jeg til GK flora og snakke om neste uke!
Gjest Musica Skrevet 10. november 2007 #7 Skrevet 10. november 2007 Jeg var der også. Ikke imponert. Det i januar på Britannia synes jeg var bedre. Var veldig stor del som var show, så var lite tid til å få pratet med de på standene. Showet startet en halvtime etter at messa startet, og var en times pause midt i. Når vi kom ut fra andre delen, så var de allerede begynt å pakke ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå