Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Overskriften sier alt: har noen av dere erfaringer med hudpleie fra Kanebo? Hvilke produkter har du brukt, var du fornøyd eller misfornøyd, og hvilken hudtype har du?? Anbefalinger????

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare prøvd håndkremen og den er veldig god.

Skrevet

Har bare erfaringer med maskaraen Kanebo 38* (tynn børste), som jeg synes passer ypperlig til de nederste øyevippene.

Skrevet

Bruker forresten TF pudderet også og det kan også anbefales.

Skrevet

Har erfaring med pudderet, som jeg syntes er bra.. Det dekker kanskje litt mye, men det er bare å være forsiktig..

Har prøvd mascaraen Kanebo 38* og den er ganske god.

Lipgloss som er ok, som lipglosser flest.'

Renseproduktene er ganske gode syntes jeg.

Å de har noen gode kremer.. relaxing body creem er kjempe god!

Har normal hudtype......

:D

Gjest Ethereal
Skrevet

Har noen prøvd Sensai-masken?? Skal være super som fuktighetsmaske, men 445,- er ganske heftig.

Renseproduktene er supre, og det samme gjelder peelingpulveret. Jeg vurderer det løse pudderet når CK-pudderet mitt er tomt, men er skeptisk, siden det bare finnes én fargetone,selv om den er såkalt transparent.

M

Skrevet

Bruker selv Kanebo 38 maskara og Total Finish pudder, og synes ikke de er så verst! :D

Skrevet

Kanebo 38* er grei, men jeg synes ikke vippene blir så fine.

Ellers har jeg prøvd en shampoo for lenge siden, og den var ok.

Gjest Étoile
Skrevet

Har bare prøvd Total Finish pudderet, var veldig fornøyd med det!

Skrevet

Pudder, lebestilft og mascare - kjempegode produkter :blunke:

Skrevet
Kanebo 38* er grei' date=' men jeg synes ikke vippene blir så fine.[/quote']

Enig. Ettersom jeg har fyldige og lange vipper er børsten for liten for meg, og gir lite volum.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg er superfornøyd med mascaraen, jeg, det eneste er at den svir litt i lommeboka til en fattig skoleelev, men klarer ikke å gå tilbake til noe annet... :lol:

Skrevet

Har tidligere brukt 38o maskara, den var jeg fornøyd med.

Har noen øyenskygger fra Kanebo også, fargene er veldig fine, men jeg synes de drysser litt...

Gjest NastyNice
Skrevet

Har prøvet 38* maskaraen og flytende eyeliner som er utrolig holdbar. Sitter fra morgen til kveld! Maskarabørsten blir for liten til meg siden jeg også har lange, fyldige vipper. Men selve produktet er jo genial.

Har lyst til å prøve shampoo og foundation fra Kanebo.Må bare bruke opp det jeg har først... :wink:

Skrevet

Jeg bruker nå pudder, rouge, 10 seconds awakening essence, mascara og lebestift fra Kanebo. Gode produkter som holder lenge!

Skrevet

Jeg er en trofast Kanebo-bruker, bruker renseproduktene: Cleansing Gel, Milky Soap og Oil Control, sistnevnte er fin som både renseskum og maske. Er godt fornøyd med renseproduktene, de er drøye og ikke minst effektive. Bruker ansiktsvann og -krem, samt sminke alt fra pudder, ropuge, concealer til maskaraen. Er alltid innom andre merker for å prøve litt, men velger alltid "basis-produktene" fra Kanebo, og angrer ikke. Mange synes prisene er stive, men så er produktene veldig drøye da.

ringblomst

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg bruker nå pudder' date=' rouge, 10 seconds awakening essence, mascara og lebestift fra Kanebo. Gode produkter som holder lenge![/quote']

Hva er 10 seconds awakening essence?

Gjest Anonymous
Skrevet

10 seconds awakening essence er en essens som stimulerer sirkulasjonen

i huden og som av den grunn gir litt naturlig glød. Den fungerer også som et meget bra underlag for make-up, i kombinasjon med dagkrem.

Jeg husker ikke prisen, men den er forholdsvis høy. Den er imidlertid svært drøy og kommer i en hygienisk pumpeflaske.

Gjest Anonymous
Skrevet
10 seconds awakening essence er en essens som stimulerer sirkulasjonen

i huden og som av den grunn gir litt naturlig glød. Den fungerer også som et meget bra underlag for make-up, i kombinasjon med dagkrem.

Jeg husker ikke prisen, men den er forholdsvis høy. Den er imidlertid svært drøy og kommer i en  hygienisk pumpeflaske.

Takk:)

Gjest eminel
Skrevet

Jeg har et skrin fra Kanebo, med to duo-øyenskygger, to lebestifter og en rouge i. Bra kvalitet på dette, fine farger og alt :)

Kanebo er ett av de merkene som virkelig er verdt å betale litt for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...