Gå til innhold

blir kastet ut av msn hele tiden..hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er inget datageni, men dette har ikke skjedd før...

hver gang jeg logger på msn, så blir jeg kastet ut. først trodde jeg det kun skjedde når jeg åpnet internett ved siden av, men det skjer faktik også ellers og.. feks når jeg åpner og lukker selve samtalevinduet. plutselig får jeg opp feilmelding på at en feil har oppstått, og spm om jeg vil sende feilmelding.

jeg har prøvd systemgjenoppretting, men uten hell. samme skjer igjen..

jeg har kjørt virusprogrammet, uten funn av virus, men samme skjer.

jeg har slettet msn, fra datan, og lastet ned på nytt, samme skjer igjen..

da sitter jeg ikke i gjen med så mange flere muligheter gitt.... hva i all verden er dette..

har da ikke gjort noe ekstraordinært annerledes enn ellers, den funka fint i går... men idag!!!

utrolig irriterende... den lukker alle vinduene og setter jeg pila over den grønne mannen nede i starlinja, for å starte opp på nytt, så blir den borte og sletter seg helt... så jeg må starte maskinen på nytt...

hjeeeeeeeeeeeelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er inget datageni, men dette har ikke skjedd før...

hver gang jeg logger på msn, så blir jeg kastet ut. først trodde jeg det kun skjedde når jeg åpnet internett ved siden av, men det skjer faktik også ellers og.. feks når jeg åpner og lukker selve samtalevinduet. plutselig får jeg opp feilmelding på at en feil har oppstått, og spm om jeg vil sende feilmelding.

jeg har prøvd systemgjenoppretting, men uten hell. samme skjer igjen..

jeg har kjørt virusprogrammet, uten funn av virus, men samme skjer.

jeg har slettet msn, fra datan, og lastet ned på nytt, samme skjer igjen..

da sitter jeg ikke i gjen med så mange flere muligheter gitt.... hva i all verden er dette..

har da ikke gjort noe ekstraordinært annerledes enn ellers, den funka fint i går... men idag!!!

utrolig irriterende... den lukker alle vinduene og setter jeg pila over den grønne mannen nede i starlinja, for å starte opp på nytt, så blir den borte og sletter seg helt... så jeg må starte maskinen på nytt...

hjeeeeeeeeeeeelp

Du bør laste ned den ferskeste utgaven av messengeren. Det virker som om du har fått en programfeil. Du kan kjøre chkdsk, om du vet hvordan.

Som en nødløsning kan du laste ned, og installere "trillian" eller et av de andre frie messengerne, og bruke den i steden for msn/windows messenger. Trillian er grei. Den lar deg kjøre msn, yahoo og icq samtidig i samme lista.

Håper dette var til nytte for deg.

Skrevet

som sagt er jeg inget datageni så vet dessverre ikke hva du mener med å laste ned trillian og slikt...

men jeg har hvertfall lastet ned den nyeste msn. det var ikke stort annet valg inne på msn.no for de annonserer med den nyeste

Skrevet

denne trillian, kan den brukes på samme måte som msn? det vil si, om jeg har alle mine kontakter på msn idag, kan jeg bruke trillian, mens de andre bruker msn, men fortsatt snakke med dem?

likte ikke helt trillian, ut i fra det jeg så på nettet.. men man kan jo bli koko av å bli kastet ut av msn hele tiden..

prøvd å laste ned på nytt, og prøvd å endre passord men det skjer for dt. det rare er at det er kun på denne pcn at jeg blir kastet ut av msn min.

og det kan skje hunre ganger i løpet av en dag, også neste dag skjer det ikke, og sånn holder det på...veldig irriterende... :kjefte:

Skrevet
denne trillian, kan den brukes på samme måte som msn? det vil si, om jeg har alle mine kontakter på msn idag, kan jeg bruke trillian, mens de andre bruker msn, men fortsatt snakke med dem? (...)

Ja, det fungerer akkurat som du er vant til fra msn, men er tilsynelatende litt mer stabil, ikke så full av reklamegreier, og med mulighet for å være innlogget på msn, yahoo og icq samtidig, om du bruker de andre tjenestene.

Hva du liker og foretrekker er vel mye en vanesak. Jeg var ikke helt fortrolig med trillian heller til å begynne med. Men går ikke flere og flere over fra msn til skype, etterhvert? Skype er jo stabil, og alle de nyeste funksjonene som har kommet til msn-messengeren har jo sortebill uansett rappa fra skype. Lokk kontaktene over : )

Gjest white_tennis_socks
Skrevet

1) du bør raskest mulig gå over til et annet operativsystem enn Windows!!

2) Last ned f.eks Pidgin (ja, gratis), så kan du bruke alle slags protokoller samtidig og ikke bare MSN som er fyllt av reklame. Og du godtar det???

3) Pidgin tillater flere brukere på en gang.. på en og samme maskin.

4) Bli kvitt Microsoft Windows nå!!!! Dritt! (Sorry) Microsoft er et ultra-kommersielt produkt som ønsker kun en ting: å få monopol over all datavirksomhet. Hvorfor? For å tjene penger på dårligst mulig programvare så klart!

5) Ja, er du i tvil? Våkn opp og se litt overalt på brukerforumer. (fora).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...