Hedda22 Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 hvor lenge er det normalt å ha festeblødning? kan det blø mye og lenge eller er det bare en liten blødning som bare er der den ene gangen? noen som har erfaring? eller som vet noe om dette?
mamut75 Skrevet 29. oktober 2007 #2 Skrevet 29. oktober 2007 Har lest på div nettsteder at festeblødning skiller seg fra vanlig mensen ved at den ikke følger mønsteret svak-sterk-svak blødning . Jeg fikk ikke festeblødning denne gangen , men har fått det tidligere . Da blødde jeg kanskje 1-2 dager , veldig lite , akkurat som en mensen som ikke kom skikkelig igang . Blødningen kom ca 4 dager før jeg forventet mensen . Festeblødning skal komme av at det blir litt blod akkurat idet egget fester seg i livmorveggen .
Hedda22 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2007 takk for svar! det er bare så rart, for jeg sluttet på p-pillen i august, og fikk pillemens i august og så normal mens i sept.. og nå er den bare så rar.. kommer liksom ikke skikkelig igang som den pleier, men jeg blør jo, bare ikke like mye som vanlig. begynte i går og blør fortsatt... skjønner bare ikke helt.. virker liksom for mye til å være en festeblødning, men for lite til å være mens..
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 14. april 2009 #4 Skrevet 14. april 2009 Ja det med feste blødning ja, ønsker så sterkt at det er feste blødning jeg hadde i går. Skal ha mensen den 17, hvis mi følger syklusen min så er det 17 jeg skal ha. i går den 13 var jeg på do å skulle tisse. då kom det plutselig litt lysrerosa/rødt med slim i trusa. var ikkje mye kom bare litt som bare datt ut liksom. når jeg våknet idag 14 april så var det bittelitt rødt blod men det er ikkje mye. har skikkelige mensmurringer å så vondt nede ved livmora. verker fælt! Men blør jo litt. er ikkje sånn at e trenger bind/tampong kommer bare bittelitt i trusa. har gjort det 3 ganger idag. er akk som mensen ikkje kommer i gang. Kan det være festeblødning? Håper så inderlig det altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå