Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er vel ansett i bygda. Han er rektor på ungdomsskolen og medeier i nærbutikken.

Men få er klar over at han har en enegget tvilling. Denne er av en mer tvilsom karakter. Har bl. a. nylig vært i avisa i forbindelse med en svindelsak og blitt frikjent for en liknende sak for et par år siden.

Jeg tror enkelte ikke ser forskjell på dem, og ser rart etter oss på gaten. Hva skal jeg gjøre? Min manns forslag er "ingenting", men jeg vet han misliker situasjonen. Kan vi be lokalavisen rette opp skaden ved å presisere at svindleren er tvilling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan vi be lokalavisen rette opp skaden ved å presisere at svindleren er tvilling?

Nei, det synes jeg blir for dumt.

• Liker 6
Skrevet

Kan dere ikke heller sørge for å få det med i samtaler med uteforstående at han er enegget tvilling (der det er naturlig, altså)? Både på generellt grunnlag og i forbindelse med denne saken?

Snakker du med naboen ved postkassa f.eks., kan du si "så du broren til mannen min i avisen?, helt utrolig hvor like de er!" osv.

• Liker 3
Skrevet

Lest novellen "Fantomteikning" av Frode Grytten? Historien din ligner litt...ikke så veldig, men det er noe av samme tema. Så vidt jeg husker, endte det med at mannen som lignet han som hadde gjort forbrytelsen gjorde samme forbrytelsen selv...

• 3 år senere...
Gjest wandring student
Skrevet

HVa var budskapet med teksten??? kjønte ikke helt hva budskapet var???? :S

Gjest Gjest
Skrevet

HVa var budskapet med teksten??? kjønte ikke helt hva budskapet var???? :S

OMG OMG wat to do wat to do ???!?!

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er vel ikke så mye å få gjort med det.

Om han er vel ansett i bygda, rektor og medeier i nærbutikken, forstår sikkert de fleste at det ikke er han når de leser navnet på vedkommende som har gjort dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som tenker at kjærlighet for en tvillingbror, om han er det svarte får eller ikke, trumfer redsel for å bli sett litt rart ut på gata?

Jeg er enig med din mann. Dere skal ikke gjøre noe som helst, annet enn å være glad i bror og svoger som tydeligvis ikke har det like enkelt som dere har det i livet.

Hva med å hjelpe han? Man ender ikke som småkriminell uten å ha gått på en smell eller to i livet. Denne tvillingbroren er en svindler muligens, men hverken drapsmann eller pedofil..

Skjønner virkelig ikke problemet her jeg??? Selv har jeg tre søsken jeg ville gått i døden for, om det så var nødvendig.. og de har ikke alltid vært mors beste barn!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mener du at i ei lita bygd, så kjenner man ikke til at en av de mest ansette mennene er tvilling? :klo:

Der jeg vokste opp visste man sko og trusestørrelse på de fleste.

• Liker 1
Gjest Håpløs
Skrevet

Kanskje mannen til TS egentlig er en svindler og skylder på sin egen tvillingbror?

• 1 år senere...
Skrevet

hahha :) veldig søt.... bare dump de dumme tvillingbrødrene så er det ferdig med saken

Gjest justin bieber
Skrevet

hahha :) veldig søt.... bare dump de dumme tvillingbrødrene så er det ferdig med saken

jeg er helt enig.....

Skrevet

Eldgammel tråd!

Anonym poster: 0cea1b91069b323a91de48cfa6c315be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...