Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger nye/flere ryddesanger. Har ofte hørt på thomas rusiak - hip hopper og beck - loser og bangles - walk like an egyptian.

Rare sanger, men de får meg til å svinge med microfiberkluten min :husarbeid::digge:

:buss::tog:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører ofte på The Postal Service-albumet ("Give Up") når det er min vaskeuke. "Nothing Better" er en glad ryddelåt! Ellers liker jeg å bruke "Hot Fuss"-albumet til The Killers, selv om jeg egentlig ikke tør å innrømme at jeg liker de. Cansei de ser Sexy funker også.

Skrevet

Bel Canto og Modern Talking. :ler:

Gjest Silmarill
Skrevet

Queens beste er veldig bra og Modern Talking :tommelopp:

...men jeg hører gjerne på Sven Bertil Taube og jeg da (Når han synger Evert Taubes låter) :sjenert:

:husarbeid:

Skrevet

For meg er Iggy Pops "Lust for Life" den ultimate ryddesangen- Blir veldig effektiv med den.

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jane's Addiction - Ritual De Lo Habitual har vært husvaskplaten min i mange år. Jeg må ha noe med fart i som sparker meg i gang og tekster som jeg kan slik at jeg kan synge med :digge:.

Skrevet

Fant ut at en av mine samboere hadde like dårlig smak som meg på nittitallet, men han hadde i motsetning til meg spart på "megadance mix 2". En cd med mye herlig eurodance fra 90tallet mixet i hverandre.

Ryddinga blir som 6klasse-diskon!

Skrevet
For meg er Iggy Pops "Lust for Life" den ultimate ryddesangen- Blir veldig effektiv med den.

Ah, knallåt! Den bruker jeg når jeg rydder/ommøblerer film- og musikksamlingen.

Skrevet

Alanis Morissette - definitivt den beste.

Ellers kan jeg finne på å sette på Hair-musicalen på full guffe.

Skrevet

Knutsen & Ludvigsens beste fungerer for meg :sjenert:

Skrevet

Ryddemusikken min har i mange år vært Motorpsycho-plata "Let them eat cake", av en eller annen grunn.

Skrevet

Setter på Madrugadas "Live at Trafalmadore" når jeg vasker og rydder. Og da spiller jeg høyt...

Skrevet

Deep Purple, Amy Winehouse og Bob Marley funker best for meg.

Skrevet
Ellers kan jeg finne på å sette på Hair-musicalen på full guffe.

:digge: "I got life, mother...."

Skrevet

Den ultimate rydde- og vaskemusikken er Vivaldis fire årstider, spesielt Sommeren. Den spilles bare når jeg rydder, forresten. :fnise:

Skrevet
Fantastisk, ikke sant?

Definitivt! :-D

Skrevet

Har dere hørt Nina Simones "Ain't Got No – I Got Life"? Bedre enn Hair!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...