Gjest ts Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Gikk forbi to (unge) menn på gaten i kveld, og den kommenterer til den andre rett etter at jeg gikk forbi "Stygg kjerring". Han sa det med en litt lav stemme, så kanskje var det ikke meningen jeg skulle høre det.. Men hvorfor i all verden trengte han å si det i det hele tatt? Kjente jeg ble ganske så sint! Hva han syns om utseende mitt kan han godt holde for seg selv..! (Gikk bare videre da, for jeg tror egentlig ikke det hadde hatt noen hensikt å svare med samme mynt eller å prøve å snakke fornuft..) Trengte en liten utblåsning nå, glemmer det fort nok..
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Enkelte kan bare ikke holde munn... Er det mulig?! Håper du ikke brydde deg for mye, ts... Men jeg hadde blitt ganske sinna og lei meg selv. til deg.
Gjest ts Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Enkelte kan bare ikke holde munn... Er det mulig?! Håper du ikke brydde deg for mye, ts... Men jeg hadde blitt ganske sinna og lei meg selv. til deg. Takk Det går helt greit med meg, jeg tar meg ikke så nær av sånt, (men jeg er litt hissig av meg, så jeg følte det kokte litt.. )
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Det skjønner jeg godt. Helst burde du jo gitt ham en på trynet Men bra KG finnes i hvert fall, så kan du dampe litt her.
Gjest ts Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Det skjønner jeg godt. Helst burde du jo gitt ham en på trynet Men bra KG finnes i hvert fall, så kan du dampe litt her. Det skulle tatt seg ut.. Politiet var overalt i sentrum i dag pga kampen (Bergen..). Lurer på om det er skjellig grunn til å slå til noen? :D
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Det skulle tatt seg ut.. Politiet var overalt i sentrum i dag pga kampen (Bergen..). Lurer på om det er skjellig grunn til å slå til noen? :D Det synes jeg absolutt! Bergenser jeg også, forresten... dessuten har nok politiet hendene fulle med all fansen, så da kan du dele ut rett venstre i fred...
Gjest Chrizzy Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 De snakket sikkert om en annen kjerring, ei som er slem, for da blir de jo stygg
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Trengte en liten utblåsning nå, glemmer det fort nok.. Ingen er så vakker som en som glemmer en slik forulempning fort.
Gjest Frøken Titt Skrevet 29. oktober 2007 #9 Skrevet 29. oktober 2007 Kan jo hende det ikke var til deg.
ATV Skrevet 29. oktober 2007 #10 Skrevet 29. oktober 2007 og du veit at det var deg de prata om? du kom ikke tilfeldigvis akurat når han sa noe om mamman sin eller noe? ennten det eller så var han bergenser.....
Gjest ts Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 og du veit at det var deg de prata om? du kom ikke tilfeldigvis akurat når han sa noe om mamman sin eller noe? ennten det eller så var han bergenser..... Sikker kan man aldri være, men så vidt jeg kunne bedømme var det lite rom for å tolke det på andre måter. Det var bare meg der, og han så på meg, snudde seg til kameraten og kommenterte altså rett etterpå.. Jeg er forresten egentlig ikke sint lengre.
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Tror mange kanskje automatisk tror det er en selv når en hører slike kommentarer, selv om det ikke nødvendigvis er det. Jeg hadde nok også trodd det var meg, og blitt litt irritert.
estrella Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Det minner meg om når jeg var 10 år, var på kjøpesenteret med mamma, så går vi forbi den "kule" guttegjengen. De var vel rundt om 17-18, men i mine øyne var de jo så utrolig voksne. Så går mamma inn på en butikk og jeg går forbi dem alene(wow liksom), så sier han ene blir dere med å sjekker damer eller, og jeg stirra jo på dem. Jeg kunne jo ikke tro hva jeg hørte! Jeg fikk helt sjokk og kunne ikke forstå at noen kunne snakke slik som det.. Høres helt sykt ut nå, men for meg da, så ble jeg helt sjokkert over at de skulle sjekke damer. Damer var jo gamle(remember, jeg var 10). Så når de så at jeg stirra var kommentaren: ikke deg da! Okei..det hadde ikke så mye med "stygg kjerring" kommentar, men det jeg husker det der var en skikkelig ubehagelig ting for meg Var dritstressa etterpå, var redde for at de skulle sjekke mamman min(haha.. en 10 årings sinn er tydeligvis ikke helt med hele veien nei)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå