Gjest gift 5 april Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Nå er det hele over for min del! Lørdag 5 april var den store dagen. Og alt ble vannvittig bra!! Nå er vi letta, trøtte og lykkelige... Vi var 70 stk, og har vi satte datoen i slutten av sommeren. Det er virkelig verdt å legge mye planlegging i ting når de blir så bra som de ble! Et tips: ikke legg så alt for mye vekt på at DU skal like maten, jeg klarte ikke å spise noe som helst hele dagen..... Lykke til alle sammen!!
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #3 Skrevet 9. april 2003 Gratulerer!!!! Du må fortelle alt om den store dagen når du har hvilt deg litt!!! :-) August-brud
Maxine Grey Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 Hjertelig tillykke med vel overstått dag! Og må det bli mange lykkelige dager framover!
Gjest Tex Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Slenger meg på og gratulerer!!! Venter i spenning på å bli overøst med nyttig erfaring og ikke minst få høre hvordan dagen sitter igjen i hukommelsen...
Gjest gift 5.april Skrevet 10. april 2003 #9 Skrevet 10. april 2003 takk for alle gratulasjoner! Det ble en utrolig minnerik dag. Jeg gleder meg veldig til å se alle bildene som ble tatt, samt videoen fra vielsen i kirken. Må bare få det litt på avstand først, tror det blir enda gøyere å se på alt da. Får se til helga, da er nok en del av bildene fremkalt. Vi var så heldige med været også! Bare litt mye vind, men sol og blå himmel. En nydelig ramme rundt dagen. Det som varmet mest var alle talene... Mange gode og fine ord fra gode venner og familie. Og så fikk vi så vannvittig mye fint!! Mye av det jeg hadde skrevet på ønskelisten, og noe utenom. I tillegg fikk vi veldig mye penger.. Så vi ble helt overasket, så stort gavebord, og i tillegg såpass mye penger. Vi fikk ikke tid til å se på gavebordet den store dagen, så vi koser oss med å pakkeut litt og litt nå. Det var en liten rapport..
Augustbrud02 Skrevet 10. april 2003 #10 Skrevet 10. april 2003 Gratulerer så masse! Kjempehyggelig at årets bruder er i gang med sine bryllupet! Håper også det kan komme noen bilder som vi her inne kan få se etterhvert!
K. Skrevet 10. april 2003 #11 Skrevet 10. april 2003 Gratulerer :D Jeg gleder meg sånn til det blir vår tur !!! K.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå