Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hvor mange klokker har du stilt i dag? Jeg har stilt ti stykker - to bilklokker, to mobiler, en bestefarsklokke, to veggur, to bordklokker og en vekkerklokke. (Ja, jeg er er håpløst umoderne som ikke har klokker som stiller seg selv... )
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Hvor mange klokker har du stilt i dag? Jeg har stilt ti stykker - to bilklokker, to mobiler, en bestefarsklokke, to veggur, to bordklokker og en vekkerklokke. (Ja, jeg er er håpløst umoderne som ikke har klokker som stiller seg selv... ) Hei, vent. Jeg har stilt et tidsur også. Elleve!
Abraxas Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas
TheBlow Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 mobilen, bilklokka, alarmklokka og veggklokke.. fire blei det da:P
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Ingen. Mobilen og pcen oppdaterer seg selv. Klokka på mikroen stilte gubben, og andre klokker har jeg ikke.
Gjest Tweek Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Ingen, men jeg må etterhvert stille bilklokka, radioklokka og mobilen..
Arkana Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Mobilen, armbåndsuret, videospilleren, veggklokkene i stua, kjellerstua, kjøkkenet og gangen, klokka på microbølgeovnen, min og mannens vekkerklokker og en klokke vi har på det ene badet. Det blir elleve (mannen stilte i tillegg mobilen og armbåndsuret sitt selv). Klokkene på dekoderene til TV'ene, hustelefonen og PC'ene ordner seg selv. Slik skulle alle klokker vært.
Gjest Silmarill Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Hva da stille klokka? :klø: har stilt 6 klokker i dag
Gjest Nissen med den store t.. Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 1 (i bilen) Ellers er det PCen (stiller seg selv) Og vekkerklokka (ditto)
Gjest Nissen med den store t.. Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Mobilen, armbåndsuret, videospilleren, veggklokkene i stua, kjellerstua, kjøkkenet og gangen, klokka på microbølgeovnen, min og mannens vekkerklokker og en klokke vi har på det ene badet. Det blir elleve (mannen stilte i tillegg mobilen og armbåndsuret sitt selv). Klokkene på dekoderene til TV'ene, hustelefonen og PC'ene ordner seg selv. Slik skulle alle klokker vært. Stakkars menneske.. ta deg en tur på clas ohlson, og bytt ut det der rælet !
Gjest Nissen med den store t.. Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Stakkars menneske.. ta deg en tur på clas ohlson, og bytt ut det der rælet ! Humm.. feil link visst: Sånn ? De har forresten byggesett også, så man kan lage sine egne 100% nøyaktige klokker..
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Armbåndsuret, mobilen og veggklokka. Bilen veit jeg ikke hvordan. Tralalla. Så da ble det 3.
Gjest Emera Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Jah... Kjøkkenklokka, armbåndsuret mitt, vekkerklokka, mobilen min (uff, har glemt datteren sin), klokka oppå TV-en, DVD-en, mikroen, varmepumpa, vekkerklokka til datteren.
FrizzleSizzle Skrevet 29. oktober 2007 #16 Skrevet 29. oktober 2007 Jah... Kjøkkenklokka, armbåndsuret mitt, vekkerklokka, mobilen min (uff, har glemt datteren sin), klokka oppå TV-en, DVD-en, mikroen, varmepumpa, vekkerklokka til datteren. Jeg har glemt barnas vekkerklokker. Men de brukes ikke. Armbåndsurene deres tror jeg mamma stilte.
Gjest StockDama Skrevet 29. oktober 2007 #17 Skrevet 29. oktober 2007 Ingen =D Det vi har stiller seg selv...takk gud, for slikt husker jeg aldri på selv.
Kayli Skrevet 29. oktober 2007 #18 Skrevet 29. oktober 2007 Skal vi se... Veslas og mitt armbåndsur, mobilklokka, en veggklokke, bilklokka, klokka på komfyren og en klokke i klasserommet mitt. Ble 7 det.
tortilla Skrevet 2. november 2007 #20 Skrevet 2. november 2007 (endret) Ingen Jeg venter på at noen skal gjøre det for meg når de merker at jeg begynner å komme for sent/tidlig til avtalene mine... Er det forover eller bakover klokka skal stilles? Er jeg lite på lokern eller? Endret 2. november 2007 av tortilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå