Gå til innhold

Scrapbook

Anbefalte innlegg

Gjest lissi32
Skrevet

Hei, jeg har blitt litt hekta på scrapbook, syns det er utrolig gøy.

Trenger noen tips og ideer da jeg har begynt på en til samboern min som han skal få til jul. Jeg setter inn masse bilder fra ferier og turer vi har vært på siste året.

Har du tips og ideer på hvordan man kan lage en scrapbook.

Jeg har aldri gjort dette før, og er helt blank.

Tar imot alle tips med takk.

Har et tips selv, da jeg satt her og hadde lite ting å fylle den med. Da fant jeg fram alle tapetprøvene som svigermor har hentet til oss siden vi pusser opp. Limte disse inn på mange av sidene som bakgrunn og det ble kjempetøft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på sidene

www.scrapping.no

www.scrapbookexpress.no

Masse tips på forumsidene der. Mulig du må opprette en bruker for å komme inn der, bare gjør det så kan du spørre om alt du lurer på der inne.

Scrapbooking er en kjempemorsom hobby, lykke til!

:)

--

Tiger

Gjest Vinduskarmen
Skrevet

Jeg anbefaler forumet Artic Scrapbooking. Her er det massevis av bilder man kan hente inspirasjon fra.

Det tar litt tid å bli registrert, men det er verdt det :)

Gjest lissi32
Skrevet

åååå takk for det. Registrerte meg på det andre, men skjedde ingenting.

Da vet jeg at det tar litt tid. Toppers. Denne skal jo være ferdig til jul så har god tid. takktakk.

Skrevet

Hvis du har brukt tapet.. det er ikke all tapet som er syrefri, og i kontakt med bildene kan det misfarge bildet over tid.. Så et tips er å legge en "matte" av kartong under bildet hvis du bruker tapet som bakgrunn :-)

Lykke til, og kos deg masse masse med hobbyen din!

Skrevet
Hei, jeg har blitt litt hekta på scrapbook, syns det er utrolig gøy.

Trenger noen tips og ideer da jeg har begynt på en til samboern min som han skal få til jul. Jeg setter inn masse bilder fra ferier og turer vi har vært på siste året.

Har du tips og ideer på hvordan man kan lage en scrapbook.

Jeg har aldri gjort dette før, og er helt blank.

Tar imot alle tips med takk.

Har et tips selv, da jeg satt her og hadde lite ting å fylle den med. Da fant jeg fram alle tapetprøvene som svigermor har hentet til oss siden vi pusser opp. Limte disse inn på mange av sidene som bakgrunn og det ble kjempetøft.

send meg en melding med epostadressen din, så skal jeg sende deg masse bilder av ting jeg har laget. Det skulle være noen tips og hente der!

Hilsen en med scrapesyke ;-)

Skrevet (endret)

Vet ikke om binders fortsatt holder på med kurs vet jeg ikke, men de hadde hvertfall før gratiskurs i skrapbooking. Siden det er gratis så kan en jo hvertfall sjekke om du får noe mer inspirasjon der ;)

Legge ved en link til binders: http://www.binders.no/web/ePortal/ctrl?act...l=2&order=3

Endret av jente89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...