Gjest stevie Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som følger med på denne serien på Hallmark som vil diskutere denne her inne? Jeg synes forøvrig denne serien er sinnsykt bra, mye fordi den virker så "ekte" iogmed at det meste av handlingen er lagt til utendørs. Synes også at skuespiller-prestasjonene er av svært høy kvalitet=)
Gjest Indo Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jess..kan vel egentlig kalle meg avhengig=) Håper Alex dumper Fiona snart!
estrella Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Noen som følger med på denne serien på Hallmark som vil diskutere denne her inne? Jeg synes forøvrig denne serien er sinnsykt bra, mye fordi den virker så "ekte" iogmed at det meste av handlingen er lagt til utendørs. Synes også at skuespiller-prestasjonene er av svært høy kvalitet=) Jeg så hele veien før, når det gikk på tv norge, men komme ikke så mye lengre enn til at hun med det mørke håret, som akkuratt hadde fått en unge døde i ei bilulykke.. Jeg har lyst på dvd-ene Syns den var kjempekjekk!
Gjest ts Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 oi..da har du noen sesonger igjen hvertfall=) blir veldig spennende! jeg å har lyst på dvdene, går hvist ikke an å laste ned episoder på nettet.
Gjest nimbus Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 (endret) Åh, jeg elsket den serien! Har bare sett til Claire døde jeg også... Må finne dvd! Endret 4. november 2007 av nimbus
estrella Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Åh, jeg elsket den serien! Har bare sett til Claire døde jeg også... Må finne dvd! Jeg fant dem en gang, men husker ikke hvor, tror det var på hjemmesiden dems.. Har lyst på de selv!
Gjest Charming Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Dere får kjøpt de på alle posthusene her i Norge så vidt meg bekjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå