Gå til innhold

Bokklubben. 2 samme bøker, men forskjellige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte faktisk jeg skulle bestille et par bøker fra Paulo Coelho på bokklubben.

Men hva er forskjellen på denne i 2.utg til 130 kr og denne i 3.utg til 74 kr?

Tenkte forøvrig å bestille: elleve minutter, alkymisten, veronika vil dø og djevelen og frøken prym. Noen som har meninger om disse? Har selv lest elleve minutter og syntes den var veldig god.

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Klarer ikke se noe forskjell jeg :klø:

Skrevet

Jeg skjønner ikke forkjellen om det er noen. De er på like mange sider og begge er fra 2004. Men hva er forkjell på 2 og 3 utgave? Jeg kjøper jo den til 74 hvis de er helt like. Men siden ejg skal kjøe de andre vil jeg at alle skal være like i utseende (dvs. lik størrelse og den stripa foran på coveret som står navnet) for det er finere sånn :sjenert:

Skrevet

Elleve minutter er kjempebra! Alkymisten er utrolig bra. Syntes Djevelsen og frøken Prym også var ganske bra. Vil også anbefale Zahir og Pilegrimsreisen, selvom du ikke hadde nevnt disse... Anbefaler egentlig alle jeg :fnise:

Jegblir veldig motivert til å liksom gjøre noe, når jeg leser disse bøkene. Følge drømmene sine osv... Også blir jeg veldig motivert til å liksom sette i gang med alt jeg skulle ha gjort, hvis du skjønner... Vet ikke helt hvorfor men :sjenert:

Skrevet

Samme følte jeg det da jeg leste elleve minutter. Det er jo et par år siden nå da, men syntes har skrev godt. Likte veldig å lese da jeg var mindre og leste glatt 2-3 bøker i mnd (var medlemm i tl-klubben :sjenert:). Har litt lyst til å begynne igjen å hva er ikke da bedre enn gode bøker som får deg til å drømme deg bort å får lyst til å gjøre enda mer ;)

Men altså, det høres rart ut, bøkene må være like i hylla mi. Siden det er "samme" bøker må de se like ut!

Skrevet

Skjønner akkurat hva du mener! Jeg elsker å lese bøker som inspirerer meg på en eller annen måte, eller som jeg føler gir meg noe.

Skjønner hva du mener med at de skal være like.. hehe! Men vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg. Alle paperback bøker jeg har av han er i alle fall like med den stripen...

Skrevet

Jada, jeg har en mening om "Alkymisten": Den er skrekkelig dårlig. Styr unna!

Skrevet

Da var alkymisten og elleve minutter bestilt. Skulle vel egentlig ventet med elleve minutter ettersom jeg har lest denne men.. Bestilte den til 130 kr for jeg følte at da var jeg sikekr på at de var like :sjenert:

Skrevet
Jada, jeg har en mening om "Alkymisten": Den er skrekkelig dårlig. Styr unna!

:Nikke:

Skrevet

Vel, får håpe jeg syntes den er bra da. Hvis jeg i det hele tatt har tålmodigheten til å lese hele!

Skrevet

Er jo mange delte meninger om den boken. Har på følelsen at det er en bok man enten liker veldig godt, eller så liker man den absolutt ikke. Håper du liker den da:)

Skrevet

Bokklubben oppererer rett som det er med forskjellige utgaver av samme bok til forskjellig pris.

(Og av og til samme utgave av samme bok til forskjellig pris.)

Tror sjelden man går glipp av noe hvis man konsekvent velger den billigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...