Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 hei=) jeg lurer på om det er noen som vet hva den heter, den shampoen som skal få håret til å vokse raskere? Og hvor jeg kan få kjøpt den?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 hair gain? neei,, det er tabletter tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 heter F.A.S.T men aner ikke hvor den er å få kjøpt..
Cupcake Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Husker at Body Shop hadde en for mange år siden. Visste ikke om det da jeg lånte den en sommer av min søster. Plutselig ble jeg overrasket over lengden på håret, og vi sjekket flasken hvor det stod at den stimulerer hårveksten. Er ikke sikkert de har den enda da.
Anny Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 hei=) jeg lurer på om det er noen som vet hva den heter, den shampoen som skal få håret til å vokse raskere? Og hvor jeg kan få kjøpt den? Hei!!! Jeg vet desverre ikke hvilken shampo du mener,men det jeg kan anbefale deg er Shampo uten silikon. Desverre er det sånn at de fleste shampoene inneholder silikon. Den legger seg på hårstråene og i hodebunnen og kan bl.a føre til at man får dårlig blodsirkulasjon i hodebunnen. Dette kan igjen føre til hårtap. Mvh Anny
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 tusen takk for svar alle! skal sjekke ut på body shop og den som heter FAST!!
Gjest Fjellsippa Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) La inn en link her til www.healthyhairplus.com. Fjernet den da jeg kom rett inn på min egen side når jeg trykket på linken. Kan ikke risikere å få regningen fra alle dere andre som kjøper shampo . Hvis dere går inn på siden deres, ser dere en link til venste hvor det står slow growing hair. Trykk der så får dere opp shampoen. Jeg har ikke prøvd den, men jeg har kjøpt andre veldig bra shampoer fra dem. Så den er sikkert verdt et forsøk. Endret 29. oktober 2007 av Fjellsippa
bad_kitty Skrevet 30. oktober 2007 #8 Skrevet 30. oktober 2007 Shampoo vet jeg ikke, men jeg bruker en hårkur fra Lee Stafford som heter R U TAKING PROTECTION? From hair that never grows past a certain length (kjøpes på Vita) og er veldig bra. Lykke til!
treningsjenta Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 jeg var helt desperat etter en shampo som kunne få håret til å vokse... og kjøpte da denne fast shampoen og balsamen. det er dyrt og den er hvertfall IKKE drøy! men jeg synes dessverre ikke det hjalp noe:( det må nok gå sin naturlige gang. hva med b vitaminer?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 Hår vokser fra roten, dvs. nede i hodebunnen. Hvordan en sjampo, som kun virker lokalt og ikke trekker ned i hårrøttene (ellers ville den vært klassifisert som legemiddel) skal kunne ha noen som helst effekt, er utenfor min logiske fatteevne. Men folk vil jo så gjerne tro, og tro kan flytte fjell.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Mitt hår vokser veldig raskt fra naturens side (samme med negler etc). Og det er oppskrytt, dessverre, det med rasktvoksende hår! Vet ikke om shampoen har samme effekt, men det som skjer med mitt hår er at det blir veldig tynt, for det er visst mer opptatt av å vokse i lengden enn i bredden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå