Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Den beste måten å legge en tråd død på er å la være å skrive i den. ;)

Hvorfor er det så ille å ta en generell debatt om noe som gjelder hele forumet?

Det er ikke ille i det hele tatt, tvert i mot. men da vil jeg som ts, gjerne selv bestemme hva som skal stå i ts, og dette ble feil for meg, derfor jeg heller vil starte en nytt innlegg om dette, skrevet som en generell debatt, som inkluderer alle :)

jeg har ikke vært her så lenge nei, 2 uker kanskje.

jeg vet at det går ut av mine hender, men liker å ha litt kontroll fordet. slik at jeg kan bestemme hva som skal stå i ts feks. og føler at det som sto der ble feil i forhold til der det er nå. ikke tema men innhold

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Det er ikke ille i det hele tatt, tvert i mot. men da vil jeg som ts, gjerne selv bestemme hva som skal stå i ts, og dette ble feil for meg, derfor jeg heller vil starte en nytt innlegg om dette, skrevet som en generell debatt, som inkluderer alle :)

jeg har ikke vært her så lenge nei, 2 uker kanskje.

jeg vet at det går ut av mine hender, men liker å ha litt kontroll fordet. slik at jeg kan bestemme hva som skal stå i ts feks. og føler at det som sto der ble feil i forhold til der det er nå. ikke tema men innhold

Ja, sånn som det står nå er tråden ødelagt. Sånn som den sto passet den fint på Generell debatt. Da jeg leste den første gangen tenkte jeg ikke tanken på at fenomenet kun gjaldt på Barn og familie.

Skrevet
Ja, sånn som det står nå er tråden ødelagt. Sånn som den sto passet den fint på Generell debatt. Da jeg leste den første gangen tenkte jeg ikke tanken på at fenomenet kun gjaldt på Barn og familie.

det er mulig, vi er forskjellige. men jeg som har skrevet den, har ment det "personlig", så da vil jeg, føle på det, at den ikke er formulert, slik jeg ville formulert den, i en generell debatt

Skrevet

Tråden er ryddet iht reglene.

Mette forumansvarlig

Skrevet

Er det ikke mulig å blokkere IP adressene til "gjester" som er her av rene ondsinnede hensikter?

Skrevet
Er det ikke mulig å blokkere IP adressene til "gjester" som er her av rene ondsinnede hensikter?

Selvsagt, på samme måte som det er mulig å utestenge registrerte brukere som bare er her av rene ondsinnede hensikter... Rart at man etter bare to uker på KG presterer å i løpet av ett døgn starte hele tre tråder med angrep på hysteriske mødre, gjester og gjester...

Skrevet
Mitt innlegg er mot min vilje blitt, flyttet og plassert her. dette innlegget var ment som en kommentar og tankevekker til kverulanter og kranglefanter i barn og familieforumet.

Dette ble ikke godtatt, og dermed flyttet.

er sint og j.... irritert. ville jeg ha et innlegg i dette forumet hadde jeg lagt det her. vet at det kan gagne andre, her, men ikke i min intensjon denne gangen.

håper dere selvopptatte idiotene som flyttet innlegget er fonøyde og får seg en god natt søvn, og kan slutte og overbevise meg om at dere har rett. dere har fått viljen deres

i hvertfall ikke noe poeng, med ytringsfirhet. for det må være innen temaer må vite, og hvis andre kan tolke det et annet sted må det flyttes.

Innlegg redigert, se Kvinneguidens regler om personangrep.

vimse-admin.

ok moderator, så nå jeg legger opp til en kostruktiv debatt om personangrep flytter dere den, slik at den ikke lengre er aktuell for de som driver mest med det og plager meg og andre privat. og når jeg blir irritert over behandlingen dere gir meg og sier moderators navn og f... of så er det personangrep. j..... interessant

Mener du at moderatorene skal spørre deg om lov, før de flytter innlegget ditt? Det er da virkelig for mye forlangt, og jeg klarer ikke i min villeste fantasi forstå hvordan du klarer å bli så irritert over at en tråd på et diskusjonsforum har blitt flyttet. Men enkelte er tydeligvis mer engasjert enn det er lov til å være, og tar dette litt for seriøst.

Kanskje du skulle vært moderator i noen uker, så hadde du fått kjenne litt på hvordan det er når folk hele tiden hakker på den jobben du gjør. Og tenk, de gjør det helt frivillig, gratis til og med. Bare fordi vi skal få ha en plass å diskutere. Og liker du ikke reglene her inne, så er det ingen som tvinger deg til å være her heller.

Moderatorene flytter innleggene dit de mener de passer best, og det må alle faktisk bare respektere. Enten man er enig i eller ikke.

Og selvfølgelig blir det personangrep, når du outer en moderator på den måten du gjør. Kanskje du bør lære deg hva saklig er, for det er ikke noe i ditt innlegg som tilsier at du er saklig i det hele tatt.

Gjest Gjest_nasevis_*
Skrevet

Det har omtrent 0 hensikt siden de fleste internettbrukere har dynamisk ip.

Skrevet
Selvsagt, på samme måte som det er mulig å utestenge registrerte brukere som bare er her av rene ondsinnede hensikter... Rart at man etter bare to uker på KG presterer å i løpet av ett døgn starte hele tre tråder med angrep på hysteriske mødre, gjester og gjester...

Se svar i annen trå. Du bør forøvrig aldri poste samme melding i flere tråder :)

Skrevet
Du bør forøvrig aldri poste samme melding i flere tråder :)

Nei, jeg ser at du fikk kommentert akkurat det samme i en annen tråd :D Rart, ikke sant?

Skrevet
Mener du at moderatorene skal spørre deg om lov, før de flytter innlegget ditt? Det er da virkelig for mye forlangt, og jeg klarer ikke i min villeste fantasi forstå hvordan du klarer å bli så irritert over at en tråd på et diskusjonsforum har blitt flyttet. Men enkelte er tydeligvis mer engasjert enn det er lov til å være, og tar dette litt for seriøst.

Kanskje du skulle vært moderator i noen uker, så hadde du fått kjenne litt på hvordan det er når folk hele tiden hakker på den jobben du gjør. Og tenk, de gjør det helt frivillig, gratis til og med. Bare fordi vi skal få ha en plass å diskutere. Og liker du ikke reglene her inne, så er det ingen som tvinger deg til å være her heller.

Moderatorene flytter innleggene dit de mener de passer best, og det må alle faktisk bare respektere. Enten man er enig i eller ikke.

Og selvfølgelig blir det personangrep, når du outer en moderator på den måten du gjør. Kanskje du bør lære deg hva saklig er, for det er ikke noe i ditt innlegg som tilsier at du er saklig i det hele tatt.

Jeg har beklaget personlig til de det gjelder og bedt om unnskyldning for at jeg tråkket langt over streken. Som sagt andre steder, som du kanskje ikke har lest? forklarer jeg om en stor dose pms, at jeg følte meg presset til å si at jeg og ville ha det flyttet, noe jeg fortsatt er uenig i. men jeg sa og at jeg respekterte reglene. hvilket jeg gjør, og derfor også beklager min oppførsel.

jeg er bare et menneske og jeg gjør feil, sånn som dette. Dette beklager jeg. Jeg burde være den første til å passe munnen min når jeg legger ut visse emner her. det vet jeg

så tar til meg kritikken piper

Skrevet

Tråden er rydde iht reglene og stenges.

Mette forumansvarlig

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...