Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Har bestilt Self Absorbed shampo & balsam nå. Noen som har erfaringer med den? Jeg har luktet på den hos frisøren , jeg vet at mange ikke liker lukten , men jeg synest den lukter godt . Men som sagt. noen erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Har hatt denne en måneds tid. Fungerer ok, men foretrekker Redken All Soft til mitt hår (lang, tørt, krøllet, stripet) og kommer nok ikke til å kjøpe den igjen når flasken er tømt.
Linda644 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Har bestilt Self Absorbed shampo & balsam nå. Noen som har erfaringer med den? Jeg har luktet på den hos frisøren , jeg vet at mange ikke liker lukten , men jeg synest den lukter godt . Men som sagt. noen erfaringer? Har ikke prøvd den selv, men søsteren min har. Hennes hår var livløst, tynt og ikke særlig glansfullt. Og du skulle ha sett den forandringen! Hun fikk kjempefint glansfullt hår fullt av liv! hun fikk til og med litt tykkere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå