LaToya Skrevet 9. april 2003 #1 Skrevet 9. april 2003 Hei ! Her om dagen skulle jeg gjennom fotoprogrammet som følger PC`n ( Picture It ) legge ut bildene mine i fotoalbum ( msn ). Opprett da hotmail og trykket på logg meg på automatisk ..... Så hver gang jeg skal sjekke mailen eller på Internett så bli jeg automatisk logget på Messenger ( jeg bruker ikke messenger, så det er veldig irriterende at den poper opp hver gang ) Hva kan gjøre for å IKKE logge meg automatisk på msn ? Kan jeg slette messenger ? Jeg finner ikke noe ikon for denne på kontrollpanel Uansett så er sikkert messenger kjekk å ha, kan hende jeg kommer på nett der en gang også, men pr. i dag bruker jeg den ikke og irriterer vette av meg hver gang den poper opp.
Gjest Hege Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 Ser ut som du bruker XP? Tror MSN er noe som følger med og ikke kan avinnstalleres. Åpne MSN, gå til "Verktøy"-"Alternativer", og til skillearket "Innstillinger". Der kan du velge om du vil at programmet skal kjøre i bakgrunnen, eller om du vil det skal starte opp automatisk når du starter Windows
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå