*Tausa* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Har dere hjemmeside til bryllupet? Og hva bruker dere den til? Ønskeliste, veibeskrivelse, gjesteliste, toastmaster-info etc.? Jeg lurer litt på om det er nødvendig for oss å skaffe en slik hjemmeside. Finnes det sider som er gratis (har sett at enkelte tar seg litt vel bra betalt... ) og som er enkle å håndtere for personer som ikke kan skryte av store kunnskaper innen html-koding?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Vi hadde ikke, og hadde ikke bruk for det heller. Savnet det ikke et sekund
MrsG Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 vi har det. syns det er greit, siden flere av gjestene reiser et godt stykke og trenger overnatting, og kan dermed bruke siden til mer info og praktiske opplysninger. dessuten syns jeg det er gøy å drive med
Gjest Hege Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har laget hjemmeside fra www.piczo.com, den er gratis. Vi bruker den til det du skriver ja, mest pga. ønskelisten egentlig, syntes det er frekt å sende med ønskelisten i invitasjonen, så da syntes vi det var bedre å ta det på en hjemmeside.
estrella Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Piczo er veldig bra^^) Der har jeg hjemmeside (men ikke bryllup da..siden jeg skal ikke akkuratt gifte meg foreløpig)
Gjest Gjest_Silje79_* Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Ja..vi har hjemmeside på www.bryllupsdagen.no Synes den er kjempe bra, og har fått masse fine tilbakemeldinger!!
Hønemora Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Vi he heimeside på home.no Grunnen til at ej he laga den e vel for litt praktisk info til gjestane våra... He også ei side der ej skal legge ut ett bilde ta gjestane.. Forløbi ligge der kun den aller næraste familia, og noken venna ej veit kjeme... Ellers he ej laga linka til der gjesta kan overnatte.
tingeling Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Vi hadde hjemmeside på googlepages, det er gratis, men du må opprette en gmail-konto først (også gratis). Og kjempe enkelt å administrere. tingeling
Gjest Gjest_tuscany_* Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Vi har en bryllups side som jeg har laget selv. Bare en helt enkel, men har fått mange tilbakemeldinger om at folk er innom. Har lagt ut hva vi ønsker oss, hvor vi har ønskelister, meny, veiforklaringer da en del er tilreisende + praktisk informasjon om dagen. Syns det er kjempegreit, men vet ikke om jeg ville brukt penger på en side, hvis jeg ikke hadde klart å lage en selv...da ville jeg brukt en sånn gratis-side...
Gjest *marie* Skrevet 28. oktober 2007 #10 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Vi valgte å lage en hjemmeside til bryllupet,men har ikke vært innom den på veldig lenge,så det var kanskje ikke verdt pengene. På en annen side kostet det veldig lite og så kan det jo være kjekt, i forhold til ønskelister og veibeskrivelser o.l. Nå har jeg i tilegg glemt brukernavn og passord , så får ikke oppdater den uansett. Endret 28. oktober 2007 av *marie*
Silje79 Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Vi valgte å lage en hjemmeside til bryllupet,men har ikke vært innom den på veldig lenge,så det var kanskje ikke verdt pengene. På en annen side kostet det veldig lite og så kan det jo være kjekt, i forhold til ønskelister og veibeskrivelser o.l. Nå har jeg i tilegg glemt brukernavn og passord , så får ikke oppdater den uansett. Jeg har vært inne på siden din, og den var veldig fin
*Tausa* Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2007 Takk for tips til gratis-sider. Vi er litt usikre på hva vi ender opp med. Har tenkt å sende ut et følgebrev med invitasjonen med veibeskrivelse, overnattingstips etc., men det hadde vært kjekt å ha en side, hvor vi kunne kommet med litt oppdatert informasjon (ikke for ofte, selvsagt). Ønskeliste kan vi legge ut på dittbryllup, den sender vi uansett ikke med invitasjonen!
Gjest *marie* Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har vært inne på siden din, og den var veldig fin Takk for det :-D Hvis det var min side du fant da, skrev vel ikke hvor vi har laget den.... Men den er som som sagt litt lite oppdatert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå