Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Hei driver å planlegger 40 års dag og dette hadde vert gøy å lagt en liten gave på alle plassene. men jeg kommer ikke på noen smarte tips. no billi men gøy litt personlig. gjerne i kombinasjon med bordkort kanskje. kom gjerne med tips til dekorasjon av bord det er vel flere som søker tips om dette
Gjest Rosin Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Personlig er jeg ikke så stor fan av smågaver i slike sammenhenger. Hos meg samler det støv i veske jeg hadde på festen eller en lomme eller en hylle, før jeg somler meg til å kaste det. Hvis det likevel skal være gaver, setter jeg pris på noe spiselig. Kanskje du kan oppsøke en velassortert godteributikk og kjøpe sjokolader eller noe godteri som symboliserer hobbyen til h*n som har bursdag? Det er utrolig stort utvalg på en del butikker. På den måten blir det en liten ting, som ingen trenger å samle på etterpå.
Gjest ts Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 helt eni me deg. tenkte på noe som ikke samler støv ja. derfor jeg spurte her for å få litt tips. spiselig er absolutt et bra forslag. tenker på en ting eller noe som kan brukes i løpet av kvelden eller noe. har vert inni på tanken å lage små oppgaver til hver enklet som de skal utføre i løpet av kvelden....men er litt usikker. de blir gjester fra 7 til 70 på festen
Gjest Tex Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 Vi hadde et sjokoladehjerte innpakket i rød sølvfolie på hver kuvert da vi giftet oss. Ble veldig fint som bordpynt, og gjestene hadde en icebreaker.
Mini_me Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ville også gått for noe spiselig. Nå for tiden blir det veldig mye husfyll, og de noen setter sikkert ikke så pris på alt arbeidet du har lagt i det.. Litt konfekt i cellofan med den sløyfe rundt...noe de kan spise til kaffen?
happyhappy Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg ville også gått for noe spiselig. Litt konfekt i cellofan med den sløyfe rundt...noe de kan spise til kaffen? Dette fikk vi når vi var i bryllup til kusinen min for litt siden, det var kjempesøtt og koselig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå