Gå til innhold

Badekar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter snart inn i nytt hus, og skal nå snart velge badekar. Har sett på dette fra -> Svedberg. Er det dumt å ha badekar uten front helt ned? Blir det mye støv og sånn kanskje som vil synes ekstra godt? Det blir lett å gjøre rent under da... Noen som har dette eller et liknende badekar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo såpass åpent under at det ikke er vanskelig å komme til med støvsuger eller langkost, så jeg kan ikke se at det skal bli noe problem.

Skrevet

Jeg ville valgt et helt vanlig og tidløst badekar.

Skrevet

Vi holder på å bygge og vi har valgt et badekar som skal bygges inn. På den måten får du veldig greie flater å vaske, og man har en inspeksjonsluke for å komme til på innsiden...

Dessuten får man et mer varmt og lunt inntrykk enn med et badekar av den typen du viser til..

Skrevet

Jeg likte badekaret ts linker til veldig godt.

Innebygde badekar liker jeg ikke i det hele tatt, men det er godt at smaken er forskjellig.

Skrevet (endret)

Synes personlig at innebygde badekar lager en helhet i rommet. Se f.eks på dette badet.

Vi skal pusse opp badet om et års tid og skal da ha innebygd badekar.

Men smaken er som baken osv...

Endret av *smak*
Gjest Badiane
Skrevet

Jeg synes at dette badekaret er elegant, stilrent og tidløst. En venninne av meg har det, og hun har ikke problemer med at det samler seg støv og skitt under det. Som det ble påpekt tidligere i denne tråden er det jo ganske lett å komme til.

Gjest Gjest_Skrulla_*
Skrevet

Kjempefint badekar:)

Vi har hjørnebadekar med vanlig front, og jeg skal love deg at der er det møkk under:( Må ta vekk hele fronten for å få vaske, og det gidder jeg ikke så ofte. Ditt badekar er jo mye bedre i så måte!

Skrevet

Enig i at det er praktisk mtp. rengjøring.

Skrevet

Jeg ville hatt front helt ned, men smaken er forskjellig. Det er i det minste praktisk, for det er lett å vaske under som andre her har påpekt.

Jeg liker forresten heller ikke innmurte badekar. Jeg synes badekaret skal være mer som et møbel. Jeg liker heller ikke innbygde hvitevarer av akkurat samme grunn.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Jeg syns det var fint. Lett å vaske under også.

Fordelen med å IKKE bygge inn badekaret er at om det blir lekasje o.l slipper man å brekke opp flisene.

Skrevet

Jeg synes det var fint, og ikke minst praktisk med tanke på vasking :jepp:

Skrevet

Praktisk, men ikke pent. Og i hvert fall ikke tidløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...