Gå til innhold

Ovitrelle / egglosnings sproyte

Anbefalte innlegg

Gjest ikkeinnlogget
Skrevet

Hei!

Noen som har tatt egglosnings sproyter for og som kan fortele meg litt om dem.

Jeg har ikke hatt noen hormon kurer i forkant, men etter ultralyd fredag sa gynekologen at jeg kunne ta ovitrelle lordag kveld. Deretter sex lordag og sondag kveld. Forventet egglosning var mandag morgen.

Jeg er imidlertid overbevist om at jeg hadde egglosning i natt,tok sproyten i gaar som avtalt. Deretter sex i gaar kveld, ogsa i morges. Tenkte et forsok i kveld ogsa. Blir det for hyppig sex, slik at seden da blir daarlig....

Noen som har noen tanker. Er langtidsprover, saa hadde vert fint med klaff naa snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det legen din sier, setter de eggløsningssprøyten lørdag kveld, får du eggløsning mandag morgen. Jeg har satt noen av de selv og får alltid eggløsning da, varierer litt på dagene da ;)

Jeg får alltid VELDIG mye eggløsningsslim når jeg setter de, er liksom ikke til å ta feil av.

Lykke til, håper på full klaff

Gjest ikkeinnlopgget
Skrevet

Takker for svar.

Det ble med sex lørdag kveld og søndag morgen. Var for slitne til noe i går kveld, og også i morges.....

Kan liksom ikke tvinge hverandre til å ha sex heller.

Så får håpe at vi ikke bommet helt med tidspunktet da? Satte sprøyten kl. 21 lørdag kveld, og hadde sex rundt midnatt lørdag kveld og ca. kl 12 søndag morgen.

Skrevet

Det skulle vel holde det, de lever jo noen dager disse rakkerne også.

Krysser fingrene for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...