Gå til innhold

Mannen spiser snørr i søvne....æsj

Anbefalte innlegg

Gjest anonym i dag
Skrevet

Da jeg lå og leste en bok på sengen oppdaget jeg at mannen min plukket seg i nesen og spiste snørret. Han tygde det og svelgte det. Han gjorde det 2 netter på rad, så jeg regner med at dette er noe han gjør hyppig. Jeg har bare ikke oppdaget det før.

Jeg synes dette er utrolig ekkelt og frastøtende, og jeg har mistet lysten på han.

Hva skal jeg gjøre? Er dette skilsmissegrunn?

Han kan jo egentlig ikke for noe han gjør i søvne?

Videoannonse
Annonse
Gjest graceland
Skrevet

Jeg håper dette innlegget er ironisk, eller så leter du etter en grunn til å skille deg fra han.

Gjest anonym nå
Skrevet

Ironisk? Jeg synes det er frastøtende og har mistet lysten på han.

Jeg leter jo ikke akkurat etter en skilsmissegrunn da.

Man skal da ha lyst på den man er gift med?

Skrevet

Det er lite man kan gjøre med hva man brediver med i søvne da.

Skrevet

Har du sagt det til han?

Jeg klappet tenner før jeg, og sambo måtte dulte i meg fordi jeg skulle slutte, men så sa han det til meg en dag, og da etterhvert ble jeg obs på det når jeg sov og våkna av det selv, så nå har jeg slutta med det. Kan jo hende at han og blir obs på det visst han vet det!

Stakkars mannen, kalle det skilsmissegrunn :tristbla:

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Slik du fremstiller det i overskriften og ellers er dette en klar grunn for å ikke bli sammen med en mann!

Gjest graceland
Skrevet

Vel, da bør du dulte borti han når han gjør det, sånn at han ubevisst vet at dette er noe han ikke skal gjøre.

Vi har vel alle våre ekle vaner, han ble fersket i sin. Stakkars mann.

Skrevet

Kan til en viss grad forstå at du syns dette er ekkelt, og det er jo veldig trist at du ikke får lyst på han, men du vet vel at absolutt ALLE svelger sitt eget snørr hele tiden? Snørret renner ned i svelget og ned i magesekken, og er en av kroppens fantastiske måter å fange opp bakterier og virus og frakte de ned til magen hvor de blir uskadeliggjort. Hos mannen din tar det bare en ekstra tur innom munnen iblant :)

Skrevet

Æsj æsj ææsj!!!!! Fy faen, hadde min mann gjort noe slikt hadde jeg reist. Hadde aldri klart å se på mannen uten å bli kvalm, og klinings.....??? NEI!!! ALDRI!!!

Nå skal det sies at jeg har en fobi som omhandler dette... Men..Usj!!

Skrevet

Du har helt rett: Han kan ikke noe for hva han gjør i søvne !

Og ærlig talt: Det kan ikke være helt bra mellom dere ellers når du spør om dette er skilsmissegrunn ?

Skrevet

Ikke noe verre det enn at du svelger sæden hans når det går for han i munnen din.

Gjest Gjest_smiley_*
Skrevet

Ærlig talt, håper dette er en spøk, for har du ikke verre problemer enn det der mener jeg du leter etter noe å klage på.

Uff, for en fæl mann du har som spiser snørr i søvne. Det er helt forferdelig, du burde vurdere å annmelde han til politiet også, tror det nesten er kriminelt. Nei, menn som slår og er utro er greit nok, men menn som spiser snørr i søvne, æsj nei, det kan ikke tilgis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...