Gå til innhold

Han vil jo ha konstant...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marthe_*
Skrevet

Nå er jeg lei, altså. Jeg har mensen og samboeren min er tydeligvis veldig lysten på litt. Han har klemt og gnidd seg oppetter meg hvert ledige øyeblikk han har hatt i helga. Dette er en smule slitsomt, hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest koosejenta
Skrevet

send han til meg..for her er det omvendt..her er det jeg som maser hehe

Skrevet

Kva som er galt med at kjæresten din viser at han har lyst på deg og nesten ikkje klarer å vente?

synst det er digg eg :lur:

Tenk om han aldri hadde tatt i deg og aldri vist han ville ha deg uten om når dåke sku legga dåke, då hadde du klaga over det også...

Skrevet

Det er jo faktisk også mulig å ha sex uten samleie...

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Gi han en blowjob da vel. Det er jo så deilig å bare kjenne lemmet hans svulme opp og høre pusten hans bli tyngre og tyngre

Gjest Mysticgirl
Skrevet
send han til meg..for her er det omvendt..her er det jeg som maser hehe

Eller send han til meg! Begynner å bli rimelig lei av å ha sex bare 1 gang i uka!!

Skrevet

han har bare lyst på deg, ergo syns han du er deilig.

det finnes ingen av-på knapp på gutter, han hadde sikkert slått den av om han kunne, når han vet han ikke har sjangs fordi du ikke er kåt. foretrekker du potensproblemer?

si nei! eller gjør et av de mange fantastiske forslagene lenger oppe hvis du også liker annen sex enn samleie..

liker ikke at jenter klager over gutters ereksjon. we cant help it, its there and makes us feel alive.

Skrevet
Han har klemt og gnidd seg oppetter meg hvert ledige øyeblikk han har hatt i helga. Dette er en smule slitsomt, hva skal jeg gjøre?

Er han en katt eller hund som har løpetid?

Gjest puselabb
Skrevet

Ville bare tatt det som et kompliment jeg! Men hvis du ikke vil ha samleie kan du jo kanskje bare gjøre noe for han? Er du ikke interessert i det hele tatt må det jo også være lov å si nei.

Skrevet

Jeg hørte om noen som kalte mensen-uka for "blow job week"! Synes det var litt morsomt, jeg.

Skrevet
Eller send han til meg! Begynner å bli rimelig lei av å ha sex bare 1 gang i uka!!

hm.... hehe.... trodde du hadde det så fint... eller? :sjenert:

Skrevet

En mann som vil ha sex når jenta ikke vil, er slitsom og må skjelles ut.

En mann som ikke vil ha sex når jenta vil, er ubrukelig og må kastes.

Skrevet (endret)
Gi han en blowjob da vel. Det er jo så deilig å bare kjenne lemmet hans svulme opp og høre pusten hans bli tyngre og tyngre

Ja, det er sikkert drit deilig å gi en graffsende og tydeligvis desperat mann en BJ.

No fucking way om jeg sympati-suger han når jeg har mensen.

Klarer ikke ts sin kjæreste å vente noen få dager?

Har du noen gang opplevd å ha en veldig innpåsliten mann etter deg?

En som vil ha sex til alle døgnets tider?

Jeg vet ikke om du har, men vet godt at jeg har og kan skrive under på at det ikke akkurat er en turn-ON at en grafser etter deg non-stop.

Men hver sin smak, og erfaring. ;)

Endret av Snasen
Skrevet

det finnes ingen av-på knapp på gutter, han hadde sikkert slått den av om han kunne, når han vet han ikke har sjangs fordi du ikke er kåt. foretrekker du potensproblemer?

si nei! eller gjør et av de mange fantastiske forslagene lenger oppe hvis du også liker annen sex enn samleie..

liker ikke at jenter klager over gutters ereksjon. we cant help it, its there and makes us feel alive.

det er strengt talt ikke ereksjonen det er noe i veien med her, men oppførselen hans. JeeeeZZ!!!!

Gjest koosejenta
Skrevet

enig så enig,bare at det er omvendt her..men det er jo ikke min skyld at jeg har lyst hele tiden...

Nå er jeg singel..ikke det at det BARE var sexlivet,men han klaget ofte på at jeg hadde for mye sexlyst....

Gjest Don Giovanni
Skrevet
det er strengt talt ikke ereksjonen det er noe i veien med her, men oppførselen hans. JeeeeZZ!!!!

ja du for en grusom oppførsel. Tenk å gni seg oppetter kjæresten sin i utrengsmål. Og gud forby og forbanne den mann som tror sin kjære bryr seg om ham nok til å gi en BJ. Fyssjom.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Nå er jeg lei, altså. Jeg har mensen og samboeren min er tydeligvis veldig lysten på litt. Han har klemt og gnidd seg oppetter meg hvert ledige øyeblikk han har hatt i helga. Dette er en smule slitsomt, hva skal jeg gjøre?

og hva er problemet med å ha sex når du har mensen egentlig? Med mindre du ikke har lyst da, men det skriver du jo strengt tatt ikke noe om. Hvis en mann ikke får sex, så er det nesten naturlig å prøve seg til så er oppnådd.

Skrevet

Under mensen føler jeg meg møkkete, oppblåst, er øm i underlivet og har ofte vondt i magen. Frister ikke spesielt med sex da. Jeg har ingen problemer med å gi kjæresten min en blow job, selv om samleie ikke er aktuelt. Men, en gang i blandt har man faktisk ikke lyst på noen form for sex og da bør nei respekteres uten mas. Jeg føler meg alltid veldig kjip når jeg avviser kjæresten min, og det gjør det ikke noe lettere for meg om han fortsetter å mase slik at jeg må avvise han flere ganger.

Skrevet

Er dette en voksen mann? På meg virker sånn oppførsel særdeles umodent.

Minner meg om når ungene maser og klenger for å få viljen sin.

Hvis han må ha noe, så kan han jo ta saken i egne hender.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...