Rainbow Brite Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Noen som vet om det er mulig å få kjøpt frosne reker i dag? I såfall hvor? Sånne i lake er ikke noe alternativ. i fleng til alle gode (og mindre gode ) bidrag! Endret 28. oktober 2007 av Rainbow Brite
Gjest rikkerikke Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Tror vel egentlig du har en utfordring der. Mulig du finner det på Bunnpris butikkene, eller kanskje på Kiwi på Bogstad Camping, tror de har søndagsåpent
Gjest graceland Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Bunnpris' Brustadbuer, de kan gå inn i "storbutikken" sammen med deg sånn at du får plukket det du vil ha. Lykke til
Bjørn-Tore Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet om det er mulig å få kjøpt frosne reker i dag? I såfall hvor? Sånne i lake er ikke noe alternativ. i fleng til alle gode (og mindre gode ) bidrag! Kommer ann på hvor sentralt du bor. Mulig du kan finne en søndagsåpen bunnpris og gjerne da bunnpris gourmet, hvor da i "værstefall" betjeningen kan løpe inn i hovedbutikken og finne til deg.
Rainbow Brite Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2007 Bunnpris Gourmet? Det har jeg aldri hørt om? Er det det samme som Bunnpris Brustadbuer? For det har jeg nemlig heller aldri hørt om! Nå ble det litt sent for denne søndagen, men jeg har flere søndager på rad nå hatt veldig lyst på reker, så da regner jeg med at jeg finner turen til en av disse bunnprisene neste søndag Tusen takk for gode tips! Tar gjerne i mot flere også! Vær så god: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: i laaange baner!
Gjest _Leela_ Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Bunnpris Gourmet? Det har jeg aldri hørt om? Er det det samme som Bunnpris Brustadbuer? For det har jeg nemlig heller aldri hørt om! Nå ble det litt sent for denne søndagen, men jeg har flere søndager på rad nå hatt veldig lyst på reker, så da regner jeg med at jeg finner turen til en av disse bunnprisene neste søndag Tusen takk for gode tips! Tar gjerne i mot flere også! Vær så god: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: i laaange baner! Bunnpris Gourmet er Bunnpris butikker med litt ekstra utvalg, dvs gjerne ferskvaredisk, fiskedisk, stor grønt avdeling og ting som ostedisk og slikt. Og Brustadbru er kallenavnet på butikker som er små nok til å holde åpent på søndager ("oppkallt etter lovforslaget til Sylvia Brustad...) Og hva med å kjøpe frosne reker i uka og legge i fryseren? På den måten har du reker når søndagen kommer. Endret 28. oktober 2007 av _Leela_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå