Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 28. oktober 2007 #1 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt gaveesker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2007 #2 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lurer på om IKEA hadde i fjor hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest biglady67 Skrevet 28. oktober 2007 #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt gaveesker ? IKEA hadde firkantede gave esker med dyremotiv sist jeg var der, og runde i mange farger og størrelser.De runde har de hatt i flere år. Bokhandlene har gaveesker, men de er utrolig dyre.Nille har rimlige og ganske pene gaveposer. Ellers så kan man dekorere skoesker selv. Jeg tar alltid med skoeskene når jeg kjøper sko. Gavene blir så mye lettere å pakke inn når de ligger i en eske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2007 #4 Del Skrevet 28. oktober 2007 IKEA har fått juleesker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå