Gjest Julemor Skrevet 28. oktober 2007 #1 Skrevet 28. oktober 2007 Tenkte å ha lavendel eller noen annet som lukter godt, i duftposer, men vet ikke helt hvor jeg skal lete...
Bokormen Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Du får iallefall kjøpt feks tørket lavendel og ringblomst på Panduro, og helt sikkert på div. andre hobbybutikker også
Gjest Julemor Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for svar! Det finnes dessverre ikke en eneste hobbybutikk her i Kristiansund! Hadde håpet noen kunne tipse om andre butikker enn nettbutikker. Noen som vet om Plantasjen har, eller kremmerhuset, kanskje? Får ta meg en runde og se=)
Alison Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Er det julelukt du er ute etter må vel kongerøkelse være tingen? Det får du bl.a. tak i på apoteket. Nå får du nok ikke dette i duftposer, men kan kanskje være et godt alternativ likevel?
Kasiopeia Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Vi selger poser med tørketlavendel på Helios. Vet ikke om alle butikkene tar det inn - men du kan jo spørre, og om de ikke har det skal det nok være mulig å bestille. De koster så og si ingenting:)
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 Du har jo ulike eteriske oljer som er ok. Drypp litt på en bommullsdott, og legg den i en tøypose sammen med klær og ellers rundt i huset. Handler stort sett på http://ahimsa.no (jevnt over billigste alternativet jeg har funnet), men myrra er grei når det er noe ahimsa ikke har inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå