Gå til innhold

Hotell/gjestegård som har en stemningsfull julefeiring

Gjest Gjest_Turid_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Turid_*

Ungene mine og jeg har nylig mistet et nært familiemedlem. Jeg tror at det beste for jula og julaftenen er at vi feirer i litt ukjente omgivelser. Ønsker derfor tips om gjestegårder/hoteller som har en fin ramme rundt jula. Vil være glad for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var ikke akkurat det du spurte om, men likevel må jeg anbefale hurtigruta. Har ikke prøvd å feire der selv, men har hørt skryt gang på gang på gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Turid_*

Alle forslag mottas med takk :)

Hurtigruta må være fantastisk i jula.

Vi bor på østlandet så det hadde vært greit at det var rundt der. Kan vel egentlig si at alt fra Trondheim og sørover er aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillehammer markedsfører seg som Julebyen. Du kan jo ta en titt på www.julebyen.com og se noe av dette kan passe dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Holms er et utrolig fint hotell, og jeg kan tenke meg at det er speselt fint der i jula! Hotellet er flott og har en fin atmosfære. Geilo er et lite sted, men man finner det man trenger. Vi var der på sommeren og jeg slappet godt av der.

Ville absolutt sjekket ut dem.

Losby Gods er sentralt i forhold til Oslo, men ligger likevel stille og rolig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Prøv noen av hotellene på Hafjel

Hei

Anbefaler deg å prøve noen av hotellene i Hafjell. Der er det også kort vei til alpinsenteret, Lekeland Hafjell og Lilleputthammer dersom det skulle bli litt kjedelig for barna. Det er mulig å ta gondolen opp til fjells selv om man ikke skal stå på ski.

For mer informasjon om ulike juletilbud på Hafjell se www.hafjell.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...