Gjest Fortvilet gjest Skrevet 28. oktober 2007 #1 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bleket håret mitt... istede for en hvitblond farge ble det altså gult! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre....? Tenkte å kjøpe en ny pakke og bleke d på nytt, tror dere det blir bra da? Jeg brukte Schwartzkopf Poly Blonde, L1 ultra. Håper det er noen som har et godt råd til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_vibeke_* Skrevet 28. oktober 2007 #2 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva slags hårfarge hadde du før du bleket det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #3 Del Skrevet 28. oktober 2007 define har en i dagligbutikken ,la den stå 2 3 min i. k jøp deg en silver shampoo,den tar vekk gulfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 28. oktober 2007 #4 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ikke gjør noen ting annet enn å bestille deg en time hos frisøren imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. oktober 2007 #5 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva slags hårfarge hadde du før du bleket det? Jeg hadde noen lyse striper, men ellers mellomblondt/litt mørk blondt. De lyse stripene har fått fin farge! Til dere andre, tusen takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 28. oktober 2007 #6 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kjøp lillasjampoen til Joico, la den sitte i håret 5-10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. oktober 2007 #7 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kjøp lillasjampoen til Joico, la den sitte i håret 5-10 minutter. Takk for tips Har kjøpt en lillasjampo hos frisøren for en stund siden, prøver den nå. Sitter med lilla-skum-hår i skrivende stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissen Skrevet 28. oktober 2007 #8 Del Skrevet 28. oktober 2007 hei, jeg helbleket håret mitt i tre år, så har selvfølgelig hatt min del av ulykker og gult/oransje hår. Hvis håret ble påskegult vil ikke sølvsjampoen ta bort alt. Det eneste som nytter da er å bleke det en gang til. Det kan medføre at håret brekker, så det er best å gjøre dette hos en erfaren frisør. Hvis det bare har blitt gulskjær i det fungerer sølvsjamopen perfekt. Jeg syntes silver fra Loreal professionell var best da den ga meg mest farge/sølvskimmer. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. oktober 2007 #9 Del Skrevet 28. oktober 2007 hei, jeg helbleket håret mitt i tre år, så har selvfølgelig hatt min del av ulykker og gult/oransje hår. Hvis håret ble påskegult vil ikke sølvsjampoen ta bort alt. Det eneste som nytter da er å bleke det en gang til. Det kan medføre at håret brekker, så det er best å gjøre dette hos en erfaren frisør. Hvis det bare har blitt gulskjær i det fungerer sølvsjamopen perfekt. Jeg syntes silver fra Loreal professionell var best da den ga meg mest farge/sølvskimmer. Lykke til! Takk for svar Det funket ikke med den lilla shampoen, så jeg må nok bestille time hos frisør i morgen.. Må gå med lue ned til byen uansett vær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julia_* Skrevet 7. april 2009 #10 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg bleket håret mitt... istede for en hvitblond farge ble det altså gult! Er det noen som vet hva jeg kan gjøre....? Tenkte å kjøpe en ny pakke og bleke d på nytt, tror dere det blir bra da? Jeg brukte Schwartzkopf Poly Blonde, L1 ultra. Håper det er noen som har et godt råd til meg Jeg sliter med akkurat samme promblemet, og jeg brukte akkurat samme farge! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og må spørre folk rundt.. Jeg ble trist når håret ble gult, så jeg trenger også tips oss folk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2009 #11 Del Skrevet 7. april 2009 Jeg sliter med akkurat samme promblemet, og jeg brukte akkurat samme farge! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, og må spørre folk rundt.. Jeg ble trist når håret ble gult, så jeg trenger også tips oss folk! Depend bleking! lover dere her inne at den virker. Fås kjøpt på cubus og vita! Gir helt blondt hår, men pass på at det ikke blir hvitt! =)) den er kjempebra! skånsom og blandingen er blålilla slik at du ikke skal få gult hår;=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ingvild_* Skrevet 2. juni 2009 #12 Del Skrevet 2. juni 2009 Depend bleking! lover dere her inne at den virker. Fås kjøpt på cubus og vita! Gir helt blondt hår, men pass på at det ikke blir hvitt! =)) den er kjempebra! skånsom og blandingen er blålilla slik at du ikke skal få gult hår;=) Jeg farget håret mitt med denne i dag. Fikk noen gule flekker! :O liker ikke det jeg ser! burde man farge det igjen med en litt mørkere kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 5. juni 2009 #13 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg farget håret mitt med denne i dag. Fikk noen gule flekker! :O liker ikke det jeg ser! burde man farge det igjen med en litt mørkere kanskje? Når det gjelder gule flekker, så kan det være på grunn av at det ikke kom nok luft til i håret under blekeprosessen. Bare løft litt på håret underveis i virketiden,da unngår man som regel slike flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå