Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske lei meg akkurat nå. Har merket at samboeren min ikke har tatt noe særlig iniativ til sex i det siste.

Og idag kom det frem at han rett og slett ikke har det samme behovet for sex lenger. Ikke sånn som han hadde for 1 år siden. Han sier at det sikkert er fordi han begynner å bli gammel. (jah veldig gammel..hele 25 år)

Jeg føler jo med en gang at det er min feil. At han ikke lenger tenner på meg. Han har alltid gjort det. Mye. Hele tiden. Jeg begynner å tenke..burde jeg være mer sexy.. Ta på meg sexy undertøy osv.

Gjøre noe for at han skal syns jeg er deilig..

Er det jeg som har feilet her?!

Hvordan løser man noe sånt da?

Tidligere har det hendt at jeg har slitet med lysten, men jeg har aldri sagt det rett ut. Jeg har prøvd å gjøre noe med det. For hans skyld.

Men det virker ikke som han har noe problemer med det faktum at jeg ikek får utløp for mine lyster.

Jeg syns sex er viktig. Han har tidligere klagd over at vi har for lite sex. Og dette har bedret seg og de siste årene har vi hatt mye sex. Helt til nå da.

Nå er det rett og slett nesten ingeting.

Frustrert!

"Samtalen" endte med at jeg ble dritsur og slamret døren til soverommet igjen.

Og han kommer ikke en gang ut til meg.

Jeg ble faktisk såret over dette her, selvom han sier det ikke har noe med meg å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det slik som deg...

Jeg har gitt ham tid og forståelse, men nå er jeg bare frustrert og irritert :tristbla:

Når vi har tatt det opp før så har det endt med han blir sur og sier jeg bare kan gjøre det med en eller annen...

Noe jeg faktisk vurderer i disse dager og ikke har jeg så dårlig samvittighet, for det er ham som nekter meg det.... og han vet at jeg alltid har vært glad i sex, men ett sted går grensen....

Gjest Frøken Freken ii
Skrevet
"Samtalen" endte med at jeg ble dritsur og slamret døren til soverommet igjen.

Og han kommer ikke en gang ut til meg.

Jeg ble faktisk såret over dette her, selvom han sier det ikke har noe med meg å gjøre.

Når du velger å slamre med dørene og gå, så kanskje han tok det som et tegn på at du ville være alene?

Og sett deg inn i hans situasjon, det er ikke sikkert det er så lett for han heller. Men jeg skjønner at det er frustrerende. Det eneste du kan gjøre er å snakke med han og høre hva som kan være årsaken. Og en av kriteriene for at dere skal få gjort det, blir jo at ingen slamrer med dørene og går (Jeg vet at det ikke alltid er lett, var litt sånn tidligere, før samboer sa klart og tydelig fra hva han mente om det).

Gjest Frøken Freken ii
Skrevet
Og en av kriteriene for at dere skal få gjort det, blir jo

:klaske: et av kriteriene

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg var samboer med en i to år. Første året så hadde vi sex gjevnlig. I det siste året så har vi hatt sex kun en gang.

Nå har jeg flyttet til huset mitt, og han kommer på besøk. Vi har ikke mer sex fordi. Men han er en ok type, snill og hjelpsom.

Jeg vet ikke hvor vårt forhold går, men jeg føler at vi er mer venner en kjærster. Vi kysser ordentlig, meget skjeldent. 1 gang i halvåret( ?), så noen vil vel si vi har et unormalt forhold. Det hører med til historien at jeg ble stormende forelsket i han, og han i meg. Det er vel spenningen med noe "nytt" som trekker opp sexlysten.

Han går også på blodtrykksmedisin, og må ha mye søvn p.g.a det. (sover middag)

Men, men det gjorde han da han traff meg også.

Jeg føler et visst savn etter noe mer, for jeg har jo smakt på noen menn før. Men ingen har vekket min interesse så til de grader.ha gjorde, enda. Jeg ser jo på andre og vurderer dem, men jeg vet jo hvordan menn er. De er akkurat likedan. Inni og uten på. ( Noen med mer psykisk belastet enn andre) Jeg har hatt forslag om partnerbytte(Mer for spøk), men han vill ikke dele meg med noen. Jeg har jo leketøyet mitt også da.:)

Jeg vet ikke om dette er til hjelp for den som spør, men mennesker er polygamme. De greier ikke å forholde seg kun til en. Så om du føler ar han har lyst på andre, så har han det. Ikke at han kommer til å ta krittet ut, men å fantasere om det, jør han nok.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...