Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #41 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg blir helt forvirra. Skal bort og spise middag 15.30.. Etter min stilte klokke er det om en time. Var klar til å dra for ca en halvtime siden, men trenger ikke dra før om en halvtime. De som har invitert til middag, hadde vel tatt kontakt ca nå hvis vi skulle vært der. Men jeg er veldig sikker på at klokka er 14.30 nå. Det er riktig ja?
Meaty Skrevet 28. oktober 2007 #42 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jeg må bare teste hvilket klokkeslett KG sier at det er når jeg poster dette... Edit: Det ser ut til at de ikke har stilt klokka si tilbake Endret 28. oktober 2007 av Meaty
Gjest Elize Skrevet 28. oktober 2007 #43 Skrevet 28. oktober 2007 Og belønnet med en time mindre jobbing om våren. Det går nok opp i opp i siste ende, tenker jeg. Men et er jo bare om det er samme nattvakt som går begge gangene. Vi som jobber i det offentlige i helsesektoren får ikke betalt for den ekstra timen vi går.
billie Skrevet 28. oktober 2007 #44 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg klarte da å stille klokken en time FREM igår kveld... Så nar jeg kavet meg ut av sengen kl syv imorges så følte jeg meg rimelig uggen.. stod på badet å gjorde meg klar til å gå på jobb da jeg tenkte.. hmmm.. skulle man ikke ha en time extra søvn idag?? Så klokken var da altså bare 5!! Og jeg kunne sove to timer til! O'lykke for en deilig følelse!!
Gjest Elize Skrevet 28. oktober 2007 #45 Skrevet 28. oktober 2007 Men hva har skjedd her inne? Har KG stilt klokka to timer frem???????? hos meg er kl 14.31 De har bare stilt den en time frem, du har jo sikkert stilt den en time tilbake.
Brunhilde Skrevet 28. oktober 2007 #46 Skrevet 28. oktober 2007 Men et er jo bare om det er samme nattvakt som går begge gangene. Vi som jobber i det offentlige i helsesektoren får ikke betalt for den ekstra timen vi går. Kanskje du ikke får den tilbake samme året, men du får vel heller ikke trekk for 1 time hvis du jobber når klokka blir stilt frem, gjør du? Sannsynligvis vil vinning/tap gå opp i opp i løpet av en viss tid.
Gjest puselabb Skrevet 28. oktober 2007 #47 Skrevet 28. oktober 2007 NÅ så jeg at vi skulle stilt klokka da. Jeg har altså levd nesten en hel dag en time for sent uhu..
Gjest Elize Skrevet 28. oktober 2007 #48 Skrevet 28. oktober 2007 Kanskje du ikke får den tilbake samme året, men du får vel heller ikke trekk for 1 time hvis du jobber når klokka blir stilt frem, gjør du? Sannsynligvis vil vinning/tap gå opp i opp i løpet av en viss tid. En av nattevaktene på jobben har de tre siste årene jobbet den nattevakta som er en time lengere, men ikke den som er en time kortere. Så får hennes del går det ikke opp i opp.
Gjest vimselot Skrevet 28. oktober 2007 #49 Skrevet 28. oktober 2007 Husker alltid å stille klokka, selv om jeg ikke forstår hva som er poenget med å forvirre døgnrytmen...
Bjørn-Tore Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #50 Skrevet 28. oktober 2007 En av nattevaktene på jobben har de tre siste årene jobbet den nattevakta som er en time lengere, men ikke den som er en time kortere. Så får hennes del går det ikke opp i opp. Fastlønn eller timeslønn?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå