Anne Mona Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Jeg satte ettervirkninger i hermetegn for jeg vet ikke helt sikkert om mitt problem har noe som helst med at jeg har gitt blod for første gang. I motsetning til jenta som satt i stolen ved siden av meg som besvimte da hun ga blod har jeg ikke hatt noe som helst reaksjon. Jeg har ikke en gang gått ned en halv kilo Men - og ikke le, vær så snill - håret mitt har falt sammen. Jeg har et veldig tykt, kraftig hår som alltid står til alle kanter, men etter at jeg ga blod har det blitt helt "tungt" og helt umuligå forme for det bare faller sammen. Er det noen som har samme eller lignende erfaring?
Litago Skrevet 8. april 2003 #2 Skrevet 8. april 2003 Jeg pleide alltid å bli veldig trøtt etter et par timers tid. Ellers merket jeg ingenting. Ikke så rart at du ikke går ned i vekt, ettersom du alltid får litt å drikke etter at du har gitt blod. Drikken er for å erstatte vesketapet. Men at håret skal falle sammen, - det har jeg aldri hørt før! :o Sikker på at du ikke skiftet shampo eller andre hårprodukter samme dag? Uansett, - merkelige greier!
wondergirl Skrevet 8. april 2003 #3 Skrevet 8. april 2003 Jeg har også gitt blod flere ganger, men håret mitt har ikke tatt noe "skade" av det! Så rart at det skjedde! Spør sykepleierne neste gang du gir blod, kanskje de vet hvorfor?
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. april 2003 #4 Skrevet 8. april 2003 Jeg er blodgiver og har aldri hatt reaksjoner. Første gang jeg ga blod, så reiste jeg rett ned i sentrum og tok min første kjøre time på minibuss. Jeg følte meg helt fin etter på. Men dette tror jeg varierer fra person til person.
LadyBug Skrevet 9. april 2003 #5 Skrevet 9. april 2003 jeg spiste godt før jeg gav blod og følte meg også helt fin etterpå.. men så gikk det ca to timer, og da svimte jeg av på kontoret! fikk i meg på nytt et stort måltid og litt drikke, og var fin igjen. jerntablettene jeg fikk var altfor sterke, så jeg hadde mageknip i en hel uke... skal snart gi igjen!
Tusenfryd Skrevet 9. april 2003 #6 Skrevet 9. april 2003 Jeg blir bare litt slapp, og gikk på trening rett etterpå. Det ble med den ene gangen. Men ellers ikke merket noenting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå