Gå til innhold

Legger dere liv og sjel ned.....

Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I bryllupsplanlegginga. Jeg sitter med inntrykk her at mange legger ned utrolig mye arbeid i planleggingen av bryllupet. Jeg føler meg nesten litt sær da jeg ikke lar alt dette ta over helt.

Vi har valgt veldig enkle løsninger på det vi har gjort, men når jeg leser her så er det så mye stas og finesser som ligger inne i alt.

Så lar dere mye av fritiden gå i planlegging av bryllupet ? Det er nå de siste par ukene det har vært extra mye for oss .) skulle kanskje bare mangle.

16 dager igjen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skal ikke jeg gifte meg før til neste sommer, men som du ser så er jeg jo allerede inne på KG.

Jeg føler vel ikke at jeg kommer til å bruke all min ledige tid på dette.

Jeg synes det er utrolig deilig å ha god tid, for da slipper jeg forhånpentligvis så mye stress.

Nei jeg tenker vel ikke så mye på bryllupet, utenom når jeg er inne på forumet.

Må bare få si at jeg har fått mange tips og råd allerede, og jeg er kjempeglad for at dette forumet finnes.

vinke.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjør vi ikke hjemme hos oss.

Men jeg håper på å slippe og stresse de siste ukene, slik at jeg slipper å være utslitt på dagen.

Derfor skal jeg prøve å få mest mulig unna i god tid. Og det er noe av grunnen til at jeg er innom her. Så kan jeg kanskje stjele noen ideer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mer tid til å kikke her inne enn på selve forberedelsene.. Det blir jo en del nå den siste tida før, men slik blir det jo alltid i forkant av selskaper/arrangementer. Men liv og sjel? ... Nei, tror ikke det, og er sikker på at det blir en fin dag lell. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker endel tid på å lage forskjellige ting til bryllupet, men det er jo fordi jeg syns det er kjempegøy å drive med. Hadde jeg ikke laget ting til bryllupet, så hadde jeg sikkert laget andre slags kort bare icon_smile.gif

Men jeg stresser meg ikke opp med det heller da. Syns bare det er kjempegøy icon_smile.gif (Ellers hadde jeg neppe gjort det da ) 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Anki1971. Det gjør jeg også, å koser meg! Synes ikke man bør sette mye tid å sjel i planlegginga hvis man ikke liker det, da bli det bare et stri.

Gifter meg 22 juni.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift, og hadde et veldig enkelt bryllup, men bare foreldre og forlovere tilstede. Og er svært fornøyd med det.

Jeg har derfor ingenting inne på bryllupsdiskusjonene å gjøre - men pleier å gå inn via siste innlegg - og der er det veldig mye bryllup.

Det jeg har begynt å lure på er:

Hvor mange tenkelige spørsmål finnes det angående bryllup - er ikke alle spurt snart??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!

Jeg har kost meg med planlegging i 1 1/2 år allerede, og er ikke gift ennå. Men jeg synes dette er halve moroa, jeg! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...