Bokormen Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg eier en altsaxofon, som jeg spiller sjelden på, en tenorsaxofon som jeg for tiden spiller veldig mye på, og sparer til en baritonsaxofon..... Ellers eier jeg en xaphoon, en haug mindre rytmeinstrumenter, en tinnfløyte, 4 blokkfløyter og et elektrisk piano.... kan halvveis spille på disse... hehe Hva har/spiller du?
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg eier en trompet, en gitar og et keyboard. Trompeten og keyboardet står på loftet, kan spille trompet, men ikke så mye keyboard. Gitaren står her i stua. Den klimprer jeg på litt i ny og ne, kan det grunnleggende så jeg får til noen sanger, også de med flere enn tre grep...hehe. Til daglig spiller jeg på kornett, men den eier jeg ikke, den låner jeg av korpset jeg spiller i.
MrsP Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) .. Endret 28. oktober 2007 av kiwii
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har et el. piano som jeg spiller på. Og en gitar som jeg bruker alt for sjelden. Jeg har også en liten, afrikansk tromme som jeg dunker på når jeg kjeder meg.
Ancalime Skrevet 28. oktober 2007 #5 Skrevet 28. oktober 2007 Har et kayboard, en kassegitar og en el gitar.. Brukes allt for skjeldent
Grønt blad Skrevet 28. oktober 2007 #6 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Jeg kan spille euphonium, men har ikke eget instument. Har også kunnet spille trompet, men er flere år siden sist. Jeg kan også spille litt orgel og piano. Gitar har jeg, men jeg har ikke lært meg å spille det ennå. Jeg har planer om å lære meg det når jeg får tid. Endret 28. oktober 2007 av Grønt blad
Aurela Skrevet 28. oktober 2007 #7 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har en tverrfløyte, som er så gammel at det er umulig å spille på, ikke at jeg gjør det uansett.. Ellers så har jeg en blokkfløyte jeg fikk på skolen i fjerde klasse..
Umuriel Skrevet 28. oktober 2007 #8 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har spilt kornett, althorn og baritone. Kan også klimpre litt på piano og orgel, og er en racer på blokkfløyte Eier kun blokkfløyte nå, men har vokst opp med orgel. Resten av instrumentene var lånt.
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #9 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har gitar, men den trenger nye strenger. Skal bytte dem snart... tror jeg.
Elbereth Skrevet 29. oktober 2007 #11 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg har et gammelt el-orgel, en kassegitar, en elgitar og ei tussefløyte. Jeg kan spille på alle, men nå er det lenge siden jeg brukte noen av dem...
:-) anna Skrevet 29. oktober 2007 #12 Skrevet 29. oktober 2007 Har spilt kornett i korps i en tiårs tid, men det begynner å bli lenge siden nå. Her hjemme har jeg piano. Det kan jeg bare klimpre på, men jeg håper på å lære meg litt etterhvert.
Nolita Skrevet 29. oktober 2007 #13 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg kan å spille det meste på messingrekka i korps (utenom trombone) da jeg begynte på hjørnet med kornett og jobba meg bortover via forskjellige horn til tuba. Jeg kan også å spille litt orgel (keyboard), bassgitar og trommer, men det er for det meste selvlært. Jeg eier en tverrfløyte av en eller annen merkelig grunn, som jeg fikk av ei venninne som fikk den med på kjøpet da hun kjøpte en saxofon. Men jeg kan ikke spille på den Og den obligatoriske blokkfløyta. Har lyst å lære å spille gitar.
Gjest milkyway Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 Har en elgitar som har stått og støvet ned i et år. Nå prøver kjæresten (som er en jævel på gitar) å lære meg, og jeg kan et riff fra en fet sang nå Wuhui!
Lady Lovelylocks Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg eier en gitar, en blokkfløyte og en munnharpe. Kan ikke spille på noen av dem...
Ginen Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg eier et piano og et flygel - spiller klassisk. Synger også, så har stemmen min (intstrument det og, hoho!). Spiller el.bass og eier en, har kassegitar og kan noen grep på den. Har spilt både kontrabass og cello og leiet cello da. Har munnharpe og blokkfløyte Og har også spilt litt orgel. Også har jeg prøvd meg litt på slagverk, men har det ikke tilgjengelig, så sliter litt med kontinuiteten der.
FrizzleSizzle Skrevet 30. oktober 2007 #17 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har en altsaksofon som jeg aldri spiller på lenger...
Arkana Skrevet 30. oktober 2007 #18 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har spilt piano siden jeg var 6 år. Har imidlertid ikke fått spilt nevneverdig de siste årene da vi ikke har hatt piano selv og jeg sjelden er hjemme.
Champagnepiken Skrevet 30. oktober 2007 #19 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg eier (og spiller på) en klarinett og ønsker meg inderlig et piano, jeg får jo aldri spilt lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå