Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har mørke ringer rundt øyene.. ikke bare under men rundt. og poser.. og synlige linjer . noen som vet om en bra øyekrem som strammer opp og er effektiv mot mørke ringer,poser,og fine linjer. eller noen andre tips?
Gjest rikkerikke Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 Det finnes sikkert gode øyekremer. Spør hos en hudpleier. For øvrig er det alltid lurt å drikke mye vann, og bruke en god fuktighetsgivende ansiktskrem. Da forsvinner tørrhetslinjene i alle fall.
Gjest Audrey Horne Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg er også mørk under øynene og på øyelokkene, alltid hatt og det er nok genetisk hos meg (mange i min familie som har det). Har forsøkt øyekremer som lover både det ene og det andre, men ingen har hatt ønsket effekt. Som rikkerikke sier, vil en fuktighetsgivende krem ha effekt på tørrhetslinjer, men ikke på dype rynker.
FayFay Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Stila har masse bra produkter, som kan dekke mørke ringer. gå inn på strawberrynet.com og sjekk ut. jeg har 2 av dekkstiftene og er superhappy. velg gjerne en veldig lys en så bli du mer fresh. jeg kjøper alltid de mest lyse av Stila funker perfekt
skriblerierequalsliv Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Mammaen min bruker en øyekrem fra Elisabeth Arden og er veldig fornøyd med den. Litt dyr, men drøy i bruk. Utseendemessig er det en rund krukke med skrulokk i gull, og inneholder da små kapsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå