Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2003 #1 Skrevet 8. april 2003 Finnes mange rare fetisjer her i denne spalten men mine tar nok kaka:) :D . Elsker å bli kilt av kjæresten min til jeg går fra vettet. og helst bør ho ha på seg hvite sokker(det er likksom prikken over i`en) blir utrolig opphisset av det.og så pleier ho å stryke sokkene sine over hele meg etter at ho har kilt meg,for å roe meg ned Bare elsker det..litt rar fetisj men det finnes sikkert andre og ville jeg tro eller?
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2003 #2 Skrevet 9. april 2003 Finnes mange rare fetisjer her i denne spalten men mine tar nok kaka:) :D Elsker å bli kilt av kjæresten min til jeg går fra vettet. Tickling (kiling) er ganske vanlig det. Særlig i BDSM-kretser. Den som kiler får ganske kjapt overtaket vet du Å tenne på hvite sokker er nok ikke så vanlig som å tenne på nylonstrømper, men hva er egentlig forskjellen? Kos deg med fetisjene dine du.
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #3 Skrevet 1. januar 2006 Finnes mange rare fetisjer her i denne spalten men mine tar nok kaka:) :D . Elsker å bli kilt av kjæresten min til jeg går fra vettet. og helst bør ho ha på seg hvite sokker(det er likksom prikken over i`en) blir utrolig opphisset av det.og så pleier ho å stryke sokkene sine over hele meg etter at ho har kilt meg,for å roe meg ned Bare elsker det..litt rar fetisj men det finnes sikkert andre og ville jeg tro eller? ← Da er nok dette noe for deg http://www.break.com/movies/howardsterntickle.html
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #4 Skrevet 3. januar 2006 Mange som liker hvite sokker ser det ut til. Selv klarer jeg ikke å forestille meg at det er sexy i hele tatt, men sånn er det med fetisjer. Det er jo temmelig uskyldig da - så dere får bare kose dere hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå