Chiquita Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 HJELP! JEGFØLERATTASTATURETLEVERSittEgetliv! STORE OGSMÅMOkstaver,SamtmellomroM,vilIkkeKommenårJeg"BER"OMDET.FØLERATD ERKOmmerNÅrD etSElvFølerFordet,jeg... JEGTRYKKErpåTastenESomvanLig,OgdereserJo"RESultatet":.. HJELP!!!! OGJA;JEGBEklager utseenDetpådette InNlegget!!!!
Vilya Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Unnskyld at jeg ler, Chiquita. Jeg vet at det der er et H...... Har du sølt noe på tastaturet?
Gjest Wolven Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Ser ut som du har sølt øl på det, hehe.. Men seriøst, HAR du sølt noe på det? Min laptop oppførte seg nøyaktig slik etter et krus med pulverkaffe.. Endret 27. oktober 2007 av Wolven
Chiquita Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2007 nei;jegharikkE søLTNOE.... hjelp!!!
Gjest Wolven Skrevet 27. oktober 2007 #5 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Har du forsøkt å restarte maskinen? Katta mi herpet tastaturet mitt en gang, slik at jeg ble svimmel av å bruke det. Siden jeg ikke ante hvilke taster hun hadde labbet over tok jeg en omstart, noe som hjalp. Er du sikker på at du ikke har gjort noen endringer i innstillinger? Endret 27. oktober 2007 av Wolven
Chiquita Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2007 restarterpr;VDJA. menn{rjegteNkERmEGoM,s[blEd ETs;LT ENd R[PE GL;GG lIKE VED CAPS LOCK TIDLIGERE I dAG. MENsPROBlEMET F;RST OPPST[D I KVELD) |fORVIRRET|
Gjest Wolven Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 EHhh..hva?? *forsøker å tyde* Sølt en dråpe gløgg? I så fall mer enn nok. Gløgg er klissete greier, og når det tørker skaper det tøbbel med tastene. Akkurat som puverkaffe. Fryktelig klissete når det tørker. Tastaturet kan fungere fint like etter at man har sølt, men altså, når det siver inn inder kontaktene under tastene og tørker..
Vilya Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Der har du forklaringen! Ta løs Capslock-tasten og mellomromstasten og vask under der. Forhåpentligvis løser det seg da. Hvis ikke må du antakelig investere i nytt tastatur. Dvs: Problemer som oppstår pga fukt forsvinner. Problemer som oppstår pga kliss gjør det ikke.
Chiquita Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 Der har du forklaringen! Ta løs Capslock-tasten og mellomromstasten og vask under der. Forhåpentligvis løser det seg da. Hvis ikke må du antakelig investere i nytt tastatur. Dvs: Problemer som oppstår pga fukt forsvinner. Problemer som oppstår pga kliss gjør det ikke. MEN;INGEtinG Er Sølt i Nærheten av mellomromstasten. IKKEINÆrhetenAv (og );SOMOGSå¨har "FLyttet Seg Et hakk bortover - menBAre nOenGAnGer, ikke Alltid) MENJEGKANJo prøve å renggjøre unDer CAPSLOCK, hvordantar Jeg løs tasteN?) (OK;JEGgreide Å ta Løs tasten, ikke Noe kliss å se unnder der)
Vilya Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Rare greier! Det høres mer ut som fuktighet enn kliss slik du beskriver det nå. Mulig det blir bedre i morra?
Chiquita Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 27. oktober 2007 Rare greier! Det høres mer ut som fuktighet enn kliss slik du beskriver det nå. Mulig det blir bedre i morra? BRANOen er optimist"
Vilya Skrevet 27. oktober 2007 #12 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har opplevd begge deler, for å si det slik. : Kanskje er tastaturet ditt like ille i morra, kanskje har det blitt bra igjen.
Kamikatze Skrevet 29. oktober 2007 #14 Skrevet 29. oktober 2007 På tide å skifte batterier, kanskje? Hvis det er trådløst. Hvis det har kabel, sjekk det på en annen maskin, for å finne ut om det er tastatur eller maskinfeil. Tastaturer er heldigvis billige. Har selv fire-fem på lager å ta av, etterhvert som det blir problematisk å få plass til mer kaffe i dem...
Gjest Wolven Skrevet 29. oktober 2007 #15 Skrevet 29. oktober 2007 etterhvert som det blir problematisk å få plass til mer kaffe i dem... ..eller gradiosa pizza. Glemmer aldri den gangen jeg kom bærende på en pizza, snublet i bikkja og gikk på trynet i vedkassa mens pizzaen fløy sine egne veier og landet elegant med fyllet ned oppå tastaturet mitt.
Vilya Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ser du har et tastatur som fungerer nå, Chiquita. Hva var løsningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå