Gjest kenneth Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Vaskemaskina mi har en kapasitet på 7 kg. Får jeg hele trekket til den inn i vaskemaskina? Noen som har prøvd? Svane Classic. Eller må jeg ta den med til et renseri/vaskeri for å få gjort det?
Merneith Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Spørs litt tykt trekket er, men det burde gå greit det. Men det er vel bare å prøve? Hvis maskinen ser for full ut, så går det ikke..
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg hadde svane hilton seng 180x200 med overmadrass. Trekket til overmadrassen min kunne deles i to så jeg vasket hver del for seg. Gikk fint. Har hørt at det er vanskelig å få på trekket igjen, det problemet fikk ikke jeg. Jeg sjekket prisen på vaskeriet her jeg bor og tror de skulle ha ca 350,- for jobben.
Annie Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Kan det tas i tørketrommel tro :klø: (gidder ikke gå å sjekke nå)
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Kan det tas i tørketrommel tro :klø: (gidder ikke gå å sjekke nå) Jeg ville tro at det da krymper og blir enda vanskeligere å få på igjen...
Gjest Elize Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 Jeg fikk mitt inn i vaskemaskinen, men det ble ikke helt vått da jeg vasket det. Men det går jo ant å leie en rensemaskin. Mine foreldre har rensemaskin, så jeg renser alt jeg trenger når vi reiser til dem.
Annie Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 VI har jo faktisk rensemaskin! Spørs bare om jeg gidder å bruke den, det er så mye styr...
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2007 #8 Skrevet 29. oktober 2007 VI har jo faktisk rensemaskin! Spørs bare om jeg gidder å bruke den, det er så mye styr... Tar med meg overmadrasstrekket og kommer på besøk jeg, Annie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå