Meaty Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har en genial sak som jeg kjøpte for mange år siden, det er en liten bordplate (eller brett om du vil) med en pute sydd fast under. I puten er det små kuler, kjennes ut som sånne som er i Saccosekker. Disse kulene gjør at puten former seg etter fanget og bordet ligger støtt. Jeg bruker det til laptop'en mest, men også til papirarbeid og en og annen frokost på sengen Jeg har så lyst til å kjøpe noen flere sånne og bruke som gaver, men butikken der jeg kjøpte det i sin tid er nedlagt for lenge siden og jeg har ikke sett det andre steder. Så nå tyr jeg til dere jenter (og gutter) her inne, vet dere om noen butikker der jeg kan få tak i sånne? PS: Det er ikke aktuelt å lage selv.... :kaffe:
Merneith Skrevet 27. oktober 2007 #3 Skrevet 27. oktober 2007 IKEA Har de slik? Genial gave til kjæresten dette her!
Merneith Skrevet 27. oktober 2007 #6 Skrevet 27. oktober 2007 Denne? Er det andre som har liknende? Likte ikke den så veldig godt..
Bokormen Skrevet 27. oktober 2007 #7 Skrevet 27. oktober 2007 Søstra mi har to forskjellige, en som er veldig "bestemor" og en som er litt mer kontor. Den fra IKEA er jo direkte stygg... Den ene de har er iallefall fra www.minipult.no
Frey Skrevet 27. oktober 2007 #8 Skrevet 27. oktober 2007 Den jeg kjøpte på ikea var ikke lik den i linken over. Den ser ut som et koksgrått serveringsbrett med gummiert overflate og med lys grå pute under. Veldig nøytral.
Meaty Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2007 Flott med respons Den minipulten ser fin ut, men den største var jo litt dyr og skal man da betale frakt i tillegg så blir det litt kostbart. Ikeaputen ser litt upraktisk ut (vil helst ha en rektangulær), men den var jo billig. Utrolig hva Ikea har egentlig! Den jeg har nå betalte jeg 20 kroner for...hehe
Carebear1 Skrevet 27. oktober 2007 #10 Skrevet 27. oktober 2007 Oi, dette hørtes smart ut! Trenger noe til laptopen jeg og - blir så varm av å ha den i fanget, kan umulig være sunt! :klø:
Bokormen Skrevet 27. oktober 2007 #11 Skrevet 27. oktober 2007 De putene er også geniale til å ha bøker på, evt kryssord/SuDoku
Meaty Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2007 Fant en side til Her Jeg får ikke den siden til å virke
Bokormen Skrevet 27. oktober 2007 #14 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg får ikke den siden til å virke Ikke??? virker her.... jaja, gå på www.gave1.no og søk på putebord
Apple- Skrevet 27. oktober 2007 #15 Skrevet 27. oktober 2007 Fant en side til Her Kult! Men de var dyre
Meaty Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2007 Ikke??? virker her.... jaja, gå på www.gave1.no og søk på putebord Ja det gikk bedre De var jo fine da, og så bra at det er flere mønster å velge i. Men enig med Apple i at de var litt dyre... Men bra at det går an å få tak i i hvert fall!
Meaty Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg har lyst på det med solsikker...men det blir 405 kroner med frakt Men hvis jeg bestiller 2 så blir det 702 kr tilsammen.
Nutrisse Skrevet 28. oktober 2007 #18 Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bruker den fra Ikea i linken over her masse og den fungerer veldig bra!! Fungerer gså veldig bra til kryssord++ også!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #19 Skrevet 28. oktober 2007 Angrer nå at jeg ikke tok med slike fra england.. De er også kjempe herlige når det gjelder å spise frokost foran tv'en o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå