Cata Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Ble tipset om denne tråden inne på et annet forum. Har ikke rukket å lese alt, men sitter allerede og humrer for meg selv. Vel verdt å dele.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 Den har jeg sett. Kjempe morsom.
Gjest Nedfall Skrevet 29. oktober 2007 #6 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hehe.. trodde det skulle bli med den ene posten der, men.. nei ! Hehe ! Hun blander prozac og proac ! .." Bytter henne gjerne mot noen kabler, trenger ikke være spesielt gode heller.. " "Varens spesifikasjoner; Varen er 30 år gammel og har levert 100% av hva jeg forventet meg, og mer til. Dette er norsk håndverk av ypperste klasse, med særdeles god byggekvalitet Må gjøre oppmerksom på at denne modellen har et dyrt drivverk som medfører åpenhet, og mye morro; alt er på plass i rette proposjoner. Her er det masse trøkk og mer enn nok futt i toppen! Balansert og ubalansert utgang med høy kvalitet Grin Må ikke forveksles med modellen ”Linda Johansen” som er en dårligere kopi bygget i et lavkost område. Div utstyrfølger med, men det må igjen påpekes at den er rimelig dyr i bruk. Tiltross for varens alder, fungerer den meget godt, men må håndteres med kjærlighet Bilder og testrapport kan fås ved etterspørsel" Endret 29. oktober 2007 av Nedfall
Gjest Nedfall Skrevet 29. oktober 2007 #7 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Den hifi-tråden har potensiale til å nå "sjalu på unix" høyder, ja.. Bare se her: Link ...etter nærmere lesning har den vel kanskje overgått "unix" (hentet fra tråden): "Nettstedet har fått nærmere 200 000 treff, kostnadsfritt! Bedre markedsføring av hobbyen og nettstedet er nesten umulig å forestille seg. Annonsørene og de som drifter stedet skylder Dere en stor takk! (Til annonsørene: Hva med en liten belønning? Dette må være den billigste reklamen Dere noengang har fått!!!!) " Endret 30. oktober 2007 av Nedfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå