Gå til innhold

Msn blockchecker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_amanda_*
Skrevet

Noen som vet noe om msn blockchecker?

ER det sånn at hvis man sjekker hvem som har blokkert deg fra kontoen, så får de vite at det var akkurat meg som sjekket det?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Noen som vet noe om msn blockchecker?

ER det sånn at hvis man sjekker hvem som har blokkert deg fra kontoen, så får de vite at det var akkurat meg som sjekket det?

Du kan enkelt sjekke dette selv ved å gå inn på verktøy inne på msn, så trykke på alterativer,så på personvern og så på se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten :)

Skrevet

Er ikke det de jeg har lagt til, og de jeg har blokkert? :klø:

Skrevet

KLikker du på "vis" i dette vinduet får du opp oversikt over hvem som har lagt deg til, uavhengig av om du har vedkommende i lista di.

Om en av dine kontakter ikke står der, har vedkommende blokkert deg.

Skrevet

Blockcheckers er SCAM! ALDRI gi bort brukernavn og passord til nettsider som ikke er offisielle msn eller microsoft-sider.

Det som skjer er at slike nettsider, dersom du gir dem brukernavn og passord, bruker msn-kontoen din til å spre kjedelinker, reklame og annet fjas, og du må skifte passord for å få hindret tilgang til kontoen din.

Bruk alltid program og nettsider du allerede har tilgang til. (Dette er akkurat som phishingscams du får på mail, der de skal ha kortnummeret ditt og passordet til paypal-kontoen din osv.)

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet
Blockcheckers er SCAM! ALDRI gi bort brukernavn og passord til nettsider som ikke er offisielle msn eller microsoft-sider.

Det som skjer er at slike nettsider, dersom du gir dem brukernavn og passord, bruker msn-kontoen din til å spre kjedelinker, reklame og annet fjas, og du må skifte passord for å få hindret tilgang til kontoen din.

Bruk alltid program og nettsider du allerede har tilgang til. (Dette er akkurat som phishingscams du får på mail, der de skal ha kortnummeret ditt og passordet til paypal-kontoen din osv.)

Vet du om en slik side da?

Skrevet

Lurer på hva som er forskjellen på å blokkere folk, og å fjerne dem fra abbonementslista i messenger ?

Skrevet
Lurer på hva som er forskjellen på å blokkere folk, og å fjerne dem fra abbonementslista i messenger ?

Når du blokkerer en bruker, hindres vedkommende å sende melding til deg.

Når du sletter noen i vennelista, kan de fortsatt sende melding til deg.

Folk som du nesten aldri kommuniserer med, men som ikke er plagsomme, kan slettes. Da har de fortsatt mulighet til å gi lyd fra seg.

Jeg pleier å slette folk som kjører "Vis hva jeg hører på", fordi hendelsesloggen fylles med fjas, og jeg mister oversikten over om andre har vært pålogget, og sånn. Uheldigvis så ser jeg ikke noe mer til dem, om ikke de sender melding først, men pytt pytt : )

Skrevet
Folk som du nesten aldri kommuniserer med, men som ikke er plagsomme, kan slettes. Da har de fortsatt mulighet til å gi lyd fra seg.

Jeg så på Personvern og hvem som har meg i sin liste en dag... En jeg ikke har skrevet med siden i fjor sommer har ikke meg i sin liste. Er jeg slettet eller blokkert da tro? Går det an å finne ut bortsett fra å sjekke via et nettsted, og så kan han sjekke om jeg sjekka?

Ble nesten litt trist da jeg så han ikke hadde meg på lista. Noen gamle bekjente har lagt til meg, og selv om jeg snakker aldri med de, har jeg liksom ikke behov for å slette/blokkere de... :s

Og skulle jeg ville det, så hadde jeg nok varslet de først.

Skrevet (endret)

Lista inne på alternativer på msn viser kun folk som har deg på lista, ikke om de har blokkert deg. For de kan ha deg på lista selvom du er blokka. Tror ikke det går an å sjekke om noen har blokkert deg, bare om du er fjerna fra lista

Endret av Tillepike
Skrevet

Hva er greia med å blokkere folk egentlig? På min MSN har jeg bare venner og kjente. Ingen påtrengende tullinger.. Hvis jeg blokker noen, hva skjer da hvis de vil skrive en melding til meg? Ser det for de ut som at alt er vanlig, og at jeg leser den, men den kommer ikke opp på skjermen min eller..?

Skrevet
Hva er greia med å blokkere folk egentlig? På min MSN har jeg bare venner og kjente. Ingen påtrengende tullinger.. Hvis jeg blokker noen, hva skjer da hvis de vil skrive en melding til meg? Ser det for de ut som at alt er vanlig, og at jeg leser den, men den kommer ikke opp på skjermen min eller..?

De du har blokkert ser deg som frakoblet, selvom du er pålogget. Så da kan de ikke kontakte deg

Skrevet
De du har blokkert ser deg som frakoblet, selvom du er pålogget. Så da kan de ikke kontakte deg

Jo. Hvis noen er frakobla kan jeg sende melding som de ser når de logger på igjen. Jeg har fått sånne meldinger sjøl og.

Skrevet
Jo. Hvis noen er frakobla kan jeg sende melding som de ser når de logger på igjen. Jeg har fått sånne meldinger sjøl og.

Du kan fortsatt sende "frakoblet-meldinger", men mottakeren får dem aldri, hvis du er blokkert.

Skrevet (endret)

Hvis de er frakobla ja, men det er jo ikke det det er snakk om her. Hvis noen har blokka deg så kan de jo være pålogget selvom ikke du ser det. Du kan sende så mange meldinger du vil, men den som har blokka deg vil ikke få den

Endret av Tillepike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...