Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 Hmm... Er idag på syklusdag 17. Første dag i forrige mens var 18.oktober. I forigårs fikk jeg veldig verk i magen akkurat som mensensmerter. Jeg trodde det var eggløsning. Men i morges hadde jeg blod i trusa og det har fortsatt utover idag. Jeg kan da ikke få mensen igjen så kjapt? Hva annet kan dette være? Sluttet på p pillen i mars, og har etter det hatt ustabil syklus alt fra 28 dager til 40.
Duracella Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Kan være pga. den ustabile syklusen. Kan være festeblødning-når sædcellen fester seg i egget! Endret 27. oktober 2007 av Duracella
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. oktober 2007 #3 Skrevet 28. oktober 2007 Takk for svar. Hvis det er det siste du nevner, er det da vanlig med verk i magen? Kan det være eggløsning også egentlig? Har fått veldig mye slim nå, men det er helt blodig.
mowgli Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg har opplevd det samme - det var manko på progesteron i min syklus som ga meg blødninger.... fikk tips om en krem som het Wild Yams som jeg skulle smøre på kropen fra dag 12 i syklusen frem til neste mens. Etter en mens merket jeg store forandringer og nå er jeg fantastisk nok gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå