estrella Skrevet 27. oktober 2007 #1 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Er dette en bra nettbutikk? Skal bestille et spåkkurs der ifra, siden de har bare dårlige i butikkene her(finsk). Hvordan fungerer det med toll o.l? Edit: Jeg bestilte det uansett.. Hehe! Kostet ikke så masse penger, sier vi.. Vet ikke om det var med eller uten toll vel og merke (kostet 220 kr, i butikkene koster det rundt om 500, så jeg får satse på at det ikke koster 300 kr i toll?) Endret 27. oktober 2007 av estrella
Bjørn-Tore Skrevet 27. oktober 2007 #2 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Kjempebutikk, men kan være litt lang shippingtid på enkelte bøker. Det er verdens største nettbutikk og "bokhandel" Usikker på hvordan toll reglene er for språkkurs. Men jeg går sterkt utifra at det ikke er noe på språkkurs. Da dette sannsynligivis inneholder en bok, og cd/kassetter. Bøker, cd, dvd osv er tollfrie varer. Og du vil da sannsynligvis få de rett i postkassen. Endret 27. oktober 2007 av Bjørn-Tore
estrella Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2007 Kjempebutikk, men kan være litt lang shippingtid på enkelte bøker. Det er verdens største nettbutikk og "bokhandel" Usikker på hvordan toll reglene er for språkkurs. Men jeg går sterkt utifra at det ikke er noe på språkkurs. Da dette sannsynligivis inneholder en bok, og cd/kassetter. Bøker, cd, dvd osv er tollfrie varer. Og du vil da sannsynligvis få de rett i postkassen. Det er språkkurs bøker ja, og cd-er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå